Marketing Report
The Others ontwikkelt visuele identiteit voor Nederlands Dans Theater nieuws

The Others ontwikkelt visuele identiteit voor Nederlands Dans Theater

In opdracht van het Nederlands Dans Theater (NDT) ontwikkelde creatief bureau The Others de visuele identiteit met ingang van seizoen 2022-2023. NDT is een dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling. NDT werkt samen met internationale choreografen en kunstenaars en verbindt zich met het publiek in Den Haag, Nederland en over de hele wereld. 

De visuele identiteit is ontwikkeld vanuit het centrale idee verbinding, waarin ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. Dit is terug te zien in de nieuwe logo toepassing, het kleurenpalet en in de vormtaal. De identiteit wordt uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.

Credits:

NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas | Concept & uitwerking: The Others - Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser | Account: Céleste Slijters

www.ndt.nl

www.the-others.eu

Abonneer je op onze nieuwsbrief