Marketing Report
The Post doet contentmarketing voor Wavin

The Post doet contentmarketing voor Wavin

Tristan van de Pavert, marketingmanager bij Wavin Nederland “Vrijwel iedereen kent ons binnen de branche. Daarbuiten veelal onbewust. We leveren oplossingen voor bijvoorbeeld de distributie van water en gas tot complete verwarmings- en koelsystemen in de woning. Door de inzet van contentmarketing willen we onszelf zichtbaar maken bij specifieke publieksgroepen, zowel onder- als bovengronds.”

Yossip de Jong, partner bij The Post: “De medewerkers van Wavin hebben ongelooflijk veel verhalen te vertellen over de wereld waarin ze actief zijn. Wavin is een enorm innovatief bedrijf en staat daardoor ook open voor unieke manieren van marktbenadering en klantbeleving. Hierdoor krijgen wij de ruimte om onze creativiteit de vrije loop te laten. De contentmarketingstrategie is inmiddels gereed, nu gaan we aan de slag met het produceren van diverse formats, tekstueel én audiovisueel.”

Beide bedrijven bevinden zich in Overijssel. Een bewuste keuze voor Wavin. Tristan van de Pavert: “Als internationaal bedrijf waren wij nadrukkelijk op zoek naar een partner die past bij onze kwaliteitseisen én bij onze nuchtere instelling. We hebben landelijk naar partijen gezocht, maar de keuze voor The Post was in onze ogen gewoon een logische stap.”

Yossip de Jong: “Wanneer content internationaal wordt ingezet, vraagt dat om een andere benadering en uitvoering dan content die binnen onze landsgrenzen blijft. Nederlandse content is namelijk niet per definitie succesvol in andere landen. Een mooie extra uitdaging in deze samenwerking is dan ook om content te maken die – met een letterlijke én figuurlijke vertaalslag – buiten onze landsgrenzen kan worden ingezet.”

www.thepost.nl
www.wavin.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief