Marketing Report
Thuisbezorgd.nl en Storyboard lanceren influencer campagne Wat eten we vandaag

Thuisbezorgd.nl en Storyboard lanceren influencer campagne Wat eten we vandaag

Thuisbezorgd.nl lanceert de derde video uit hun nieuwe online influencer serie met acteur Ferry Doedens. Voor de online campagne Wat eten we vandaag, werkt Thuisbezorgd.nl samen met content- en influencer bureau Storyboard.
 
In de influencer campagne Wat eten we vandaag? positioneert Thuisbezorgd.nl zich als hét antwoord op de welbekende vraag wat eten we vandaag?. Middels haar gerechten probeert Thuisbezorgd.nl de consument te helpen door deze dagelijks terugkerende vraag te beantwoorden.
 
De campagne bestaat uit drie video’s die diner-dilemma’s tot leven brengt: van de sportschool, tot een date-night op de bank en Koningsdag. Dit gezien Koningsnacht, Koningsdag en de day after gezamenlijk het grootste salesmoment van het jaar zijn voor Thuisbezorgd.nl. De online influencer serie, met Ferry Doedens in de hoofdrol, is een online verlengstuk op de gelijknamige Wat eten we vandaag TVC-campagne van Thuisbezorgd.nl.
 
Thomas van den Hof, senior Brand Manager van Thuisbezorgd.nl: “Het is steeds lastiger om onze doelgroep middels traditionele media te bereiken, vandaar dat onze nieuwe campagne vroeg om een passende influencer campagne, dat naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord zijn op de vraag Wat eten we vandaag?! We zijn dan ook erg blij met het resultaat.”
 
Het is niet de eerste keer dat Storyboard en Thuisbezorgd.nl samenwerken. Eerder ging op Nieuwjaarsdag al een internationale campagne live met Kaj Gorgels, om consumenten er bewust van te maken van de mogelijkheden bij Thuisbezorgd.nl

www.thuisbezorgd.nl
www.storyboard.amsterdam

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief