Marketing Report
Tim en Tom Coronel nemen afscheidsnummer Allsecur op

Tim en Tom Coronel nemen afscheidsnummer Allsecur op

De broers Tim en Tom Coronel hebben het nummer Doei-Doei opgenomen met Thomas Berge. Het lied markeert het afscheid van het duo als gezicht van Allsecur. De verzekeraar gaat verder onder de naam Allianz Direct.

De broers, bekend uit de racewereld, waren zeven jaar lang het boegbeeld van de reclames van Allsecur.

Tim Coronel: “Er is een hoop verandering gaande binnen Allianz Direct, voorheen Allsecur. Een nieuwe naam, een bredere profilering, meer internationaal. Al die veranderingen hebben ons aan het denken gezet.”

Tom Coronel: “We hebben zo ongeveer alles bereikt binnen het reclamevak. Van Loden Leeuw tot Effie-winnaar. Op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat zoiets eigenlijk niet te overtreffen is. Een mooi moment dus om een nieuw avontuur aan te gaan.” 

Het afscheidsnummer is opgenomen samen met Thomas Berge, met wie de twee mannen De 3T’s vormen. Tim Coronel leerde de zanger kennen tijdens de opnames van Expeditie Robinson en ze raakten bevriend.

Thomas Berge: “Tijdens Expeditie klikte het al snel met Tim en zijn we echt vrienden geworden. Op zo’n eiland leer je elkaar snel en goed kennen. In een van onze gesprekken vertelde Tim dat hij een idee had om iets speciaals te doen voor het afscheid van Allsecur. Toen ik van de plannen hoorde, aarzelde ik geen moment en bood mijn hulp aan”, aldus.

Ron Adams, marketing- & salesmanager bij Allianz Direct  “Echt geweldig dat de heren hiermee komen als laatste blijk van waardering. Dat ze geen enkele uitdaging uit de weg gaan, wisten we na al die jaren wel, maar dat ze dit in hun mars hebben, hadden we totaal niet verwacht. We wensen ze natuurlijk alle succes van de wereld toe met hun nieuwe carrière.”

Het nummer is te beluisteren via onder meer Spotify, Apple Music en YouTube.

www.allianz.nl

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief