Marketing Report
Tim van der Sijde algemeen directeur Cheil Benelux nieuws

Tim van der Sijde algemeen directeur Cheil Benelux

Tim van der Sijde gaat als algemeen directeur leidinggeven aan de ambitieuze toekomstplannen van Cheil Benelux. De combinatie van digital & technology, advertising en retail op het hoogste niveau was de aanleiding om deze stap te zetten.

Met een frisse blik zal hij deze ingrediënten verder integreren om klanten kansen te bieden en tegelijkertijd het bureau succesvol uit te bouwen: “Net als de grote lokale bureaus heeft Cheil een breed aanbod aan innovatieve producten en diensten, maar dan met een geïntegreerde aanpak en zonder de interne complexiteit. De drie units spreken dezelfde taal en door de platte structuur werken we toegankelijk en efficient. Ik sta te popelen om met een geoptimaliseerd aanbod samen koers te zetten naar een nieuwe toekomst.”

Achtergrond

Tim van der Sijde komt van Ogilvy Social.Lab, waar hij de afgelopen zes jaar verantwoordelijk was voor diverse grote internationale accounts zoals Sennheiser, Philips en Sonova.

Door strategie, creatie, media, CRM, experience en consultancy te integreren in een one-stop solution is Sennheiser onder zijn leiding uitgegroeid tot één van de 20 grootste klanten van WPP Nederland. Daarnaast heeft hij voor WPP onder andere een campus engagement programma ontwikkeld dat inmiddels is overgenomen door landen als US, Canada, UK, Brazilië, België en Australië.

Samsung

Met Samsung als founding client, is Cheil een gevestigde naam in de bureauwereld. Gerben van Walt Meijer, Head of Marketing MX Samsung Benelux: “Samsung en Cheil hebben met SmartSuit en FastFrame laten zien hoe technologie en innovatie je concreet helpen om je ultieme doelen te bereiken. De combinatie van Samsungs innovativiteit en Cheils creativiteit zorgden voor succesvolle en spraakmakende campagnes en we kijken met veel enthousiasme naar onze toekomstige samenwerkingen.”

www.cheil.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief