Marketing Report
Timing Uitzendbureau start campagne met belofte werkzoekenden altijd te helpen

Timing Uitzendbureau start campagne met belofte werkzoekenden altijd te helpen

Timing Uitzendbureau heeft een campagne gelanceerd met de belofte werkzoekenden altijd te helpen. De campagne Altijd werk. Altijd. werd in het leven geroepen vanuit de ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden. Voor Timing is het de eerste keer dat het met een grote campagne op radio en televisie komt. Het bureau richt zich volledig op uitvoerend werk.

Paul Haarhuis, CCO Timing: “We zijn de nummer drie uitzender van Nederland. Groot genoeg om meer dan 25.000 mensen aan werk te helpen, maar onze ambitie reikt verder. We willen onze flexkrachten niet alleen aan werk helpen, maar ook de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben. Altijd. Voor eenieder die dat wil, nodig heeft of gemotiveerd is. Omdat we met zoveel mooie klanten samenwerken kunnen wij dit ook écht beloven.”  

De structurele krappe arbeidsmarkt en de ambitie van Timing om flexkrachten en klanten blijvend te binden is de basis geweest voor de campagne. De zekerheid die werk biedt, is belangrijk voor flexkrachten, klanten, de politiek en de bonden. Paul Haarhuis: “Flexibel werk zal door onze 24-uurs economie altijd blijven, maar met deze belofte wordt flexibeler werk wel steeds vaster.”



De campagne is te horen en zien op radio, tv, social media, in abri’s en loopt tot 12 december 2021. Timing werkte hiervoor samen met productiemaatschappij Vigics, regisseur Joost Biesheuvel, reclamebureau The Family en mediabureau Initiative.

Credits:
Opdrachtgever: Timing Uitzendbureau | Concept: The Family | Regisseur: Joost Biesheuvel | Productie Maatschappij: Vigics | Mediabureau: Initiative | Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Paul Haarhuis (CCO), Jip Hoppen (Manager Marketing & Communicatie)

www.timing.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief