Marketing Report
Timing kiest bij uitrol merkidentiteit voor Marvia

Timing kiest bij uitrol merkidentiteit voor Marvia

Uitzendbureau Timing heeft een merkidentiteit ontwikkeld. In de uitrol van deze rebranding en om ervoor te zorgen dat de 153 Timing vestingen dezelfde uitstraling krijgen, speelt de brand portal van Marvia een grote rol.

Timing, onderdeel van ADG dienstengroep, behoort tot de top drie grootste uitzendorganisaties van Nederland. Met meer dan 900 collega’s en een groot landelijk netwerk van vestigingen is de rebranding van het merk een grote klus.

Maud Tabor, Brand Manager bij de organisatie: “Er is een uitgebreide brand guide ontwikkeld met uitleg hoe onze huisstijl en merkidentiteit toegepast wordt in onze communicatie-uitingen. We willen met bepaalde stijlelementen heel specifiek verschillende doelgroepen aanspreken. Het is dan ook belangrijk dat dit heel consistent gebeurt. De gebruiksvriendelijke tool van Marvia gaat ervoor zorgen dat dit allemaal op de juiste manier gebruikt wordt en dat onze nieuwe huisstijl bewaakt blijft.”

De brand portal van Timing is zo ingericht dat alle materialen zoals logo’s, iconen, foto’s, video’s en templates voor onder meer de social media kanalen makkelijk te vinden zijn.

Joep Donders, CEO van Marvia: “Zeker in deze tijden waarin de arbeidsmarktkrapte groter is dan ooit, is het belangrijk dat zij hun werk goed kunnen uitvoeren en kunnen focussen op daar waar ze goed in zijn; werkzoekenden en opdrachtgevers aan elkaar koppelen. Als wij met onze tool daar ons steentje aan kunnen bijdragen, zijn we daar trots op.”

www.getmarvia.com
www.timing.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief