Marketing Report
United Wardrobe kiest voor Weber Shandwick Nederland

United Wardrobe kiest voor Weber Shandwick Nederland

Weber Shandwick Nederland is, na een pitch, verkozen tot het pr-bureau van United Wardrobe. Het bureau zal de online marktplaats voor het kopen en verkopen van kleding ondersteunen bij communicatie rondom haar missie om tweehandskleding de nieuwe norm te maken. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het creëren van creatieve campagnes en het uitvoeren ervan, het onderhouden van relaties met media en influencers, het organiseren van evenementen en het introduceren van nieuwe digitale platforms.

United Wardrobe werd in 2014 opgericht door CEO Sjuul Berden, CTO Thijs Slijkhuis en Thijs Verheul.  Sinds 2018 is United Wardrobe ook beschikbaar in België, Duitsland en Frankrijk. Met meer dan 3 miljoen gebruikers en een gemiddelde van 100.000 transacties per maand, verbindt het platform personen door het kopen en verkopen van tweedehands kleding en accessoires. Het gebruiksgemak, de kwaliteit van de klantenservice en de intelligente feed maken het mogelijk om trendy tweedehandskleding te vinden tegen lage prijzen, maar wel op een duurzame manier.

Maud Behaghel, Chief Operating Officer bij United Wardrobe: “Weber Shandwick Nederland is een full service agency met ervaring in zowel de lifestyle- als de technologie-industrie. De combinatie van deze expertises met hun services op het gebied van onder andere merkpositionering, sustainability, digital strategy, eventmanagement en influencermarketing maakt dat we alle vertrouwen hebben in Weber Shandwick Nederland als partner in het nastreven van onze ambitie."

www.unitedwardrobe.com
www.webershandwick.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief