Marketing Report
Unox adverteert via livestream op abri

Unox adverteert via livestream op abri

Unox Good Noodles, daar kun je lekker lang op door. Unox maakt dit letterlijk waar in hun activatie. In plaats van een gefotografeerd model met product kiest Unox ervoor consumenten uit te dagen zo lang mogelijk live in een reclame te poseren. De beelden worden onder meer live uitgezonden op verschillende digitale abri’s en mupi’s van buitenreclame-exploitant JCDecaux. Wie dit het langste volhoudt, wordt beloond met gratis Unox Good Noodles voor de rest van je leven. Omdat ze alles voor gratis producten doen pakten youtubers De Gierige Gasten die handschoen op. Samen met Sophie Milzink, JayJay Boske en Gio gingen ze de strijd aan om gratis noodles.

Alewijn Brouwer, marketingmanager bij Unilever, zegt daarover: "In de huidige maatschappij wordt doorzetten vaak gezien als ergens voor gaan dat moeite kost en nut heeft. Maar waar blijft dan het plezier? Onze, jonge, doelgroep wil juist energie steken in dingen die niet alleen maar nuttig zijn. Een compleet seizoen Peaky Blinders bingen, kampioen in FIFA worden met je vrienden, een trickshot leren, ook dat is doorzetten. Unox Good Noodles is de snack die ze daarbij helpt. Een snel en hartig tussendoortje, waarna je weer lekker lang door kunt."

De activatie is uitgevoerd in samenwerking met JCDecaux, Mindshare en Kinetic, wordt ondersteund door productgerichte online en buitenreclame met een packshot, en korte online video’s. De activatie is ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.

www.unox.nl
www.jcdecaux.com 
www.mindshareworld.com
www.kinetic.com
www.ddbgroup.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief