
VENGEAN verzorgt rebranding Delft IMP naar Powall
Nanocoating techbedrijf Delft IMP heet voortaan Powall. VENGEAN ontwikkelde de brand strategy, -story, theme, nieuwe naam, logo, visual identity en creatie concept.
Dit deed het bureau in lijn met Powalls merkstrategie en purpose To power clients’ progress by magnifying the materials they use to store & convert energy.
De visuele identiteit van Powall is onder andere geïnspireerd op de wereld van nano-deeltjes en de slagkracht en vooruitgang die het bedrijf haar klanten brengt. Ook met haar deze identiteit blijft Powall zich richten op het empoweren van haar klanten en stakeholders door middel van haar revolutionaire gas-phase nanocoating technologie.
Lees ook:
VENGEAN opent deuren in verzamelkantoor Titaan
De housewarming was een mooie gelegenheid om VENGEAN’s klanten te bedanken voor het gezamenlijke succes en ze ook letterlijk in het zonnetje te zetten
[De Belofte 2023] Andy Mosmans over Frederique Rote
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht Andy Mosmans over Frederique Rote, copywriter bij VENGEAN
[Interview] Michael van Essen en Andy Mosmans over ONA
Dutch7, The Suppliers en NoName Group gaan voortaan door het leven als ONA Group, waarbij het hele proces van rebranding tot stand is gekomen dankzij een samenwerking met creative branding agency VENGEAN
VENGEAN komt met rebranding en naam voor ONA Group
De ONA Group is gelanceerd: een collectief van de evenementenbedrijven Dutch7, The Suppliers en NoName Group
VENGEAN ontwikkelt geïntegreerde website NIBC
VENGEAN ontwikkelde de portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit voor NIBC