Marketing Report
VPRO in zee met HERC voor campagne nieuws

VPRO in zee met HERC voor campagne

Na een kennismaking en strategische sessie gaat HERC, onderdeel van het ACE-netwerk, aan de slag voor de crossmediale omroepvereniging VPRO. Aan HERC de taak om, samen met de VPRO, een merk- en activatiecampagne te ontwikkelen om nieuwe generaties aan te spreken.

De VPRO heeft voor het laatst campagne gevoerd in 2016 met Sponsor van de vooruitgang.

Diederik Hoekstra, hoofd publiek & marketing VPRO: "De presentatie van HERC was erg overtuigend. Zij hebben de juiste visie en kennis in huis om onze complexe vraagstelling te beantwoorden. Hun uitgesproken en creatieve stijl sluit naadloos aan bij de VPRO. We kijken ernaar uit om met HERC de jongere, digital-first generatie te betrekken bij het gedachtegoed van de VPRO."

Emilio de Haan, ECD en Founder van HERC: "De VPRO is een droomklant. Ze geven ruimte aan onorthodoxe ideeën, talentvolle jonge makers en experiment. We kunnen niet wachten om de lange traditie van grensverleggende content kracht bij te zetten."

www.herc.agency

 www.thisisace.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief