Marketing Report
Value Zipper helpt organisaties sponsors te vinden nieuws

Value Zipper helpt organisaties sponsors te vinden

Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens de organisaties Plastic Soup Foundation, IVN Natuureducatie, Humanitas, Vier het Leven en Singer Laren (Kees van Dongen expositie) gaat Value Zipper op zoek naar sponsors en zakelijke partners. De aankomende periode worden daar nog enkele partijen aan toegevoegd.

Patrick van Hooy, eigenaar Value Zipper: “Inhoudelijk is deze nieuwe propositie wel echt een andere tak van sport dan wat we nu doen. Sponsorpartnerships duren vaak langer en hebben meer impact op organisaties. Dit vergt een andere denkwijze. Omdat we deze kennis niet in huis hadden, hebben we Marc Nelisse aangetrokken. Hij kent de sponsorwereld, heeft een breed netwerk en is conceptueel sterk. Daarnaast heeft hij ook ervaring van de andere kant van de tafel; de marketeer. Los daarvan is het een hele leuke vent die perfect past bij het Value Zipper DNA.”

Marc Nelisse, Business Development Manager: “Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging. We stellen een portfolio samen met uiteenlopende mogelijkheden, van organisaties uit de culturele en charitatieve sector, sport en entertainment en events. Met Value Zipper Sponsoring zullen we ook, net zoals bij de magazines, één loket zijn voor de markt. We gaan in gesprek met marketeers en vertellen over de mogelijkheden van de bij ons aangesloten organisaties. Dit begint met het vinden van matches en heeft als uiteindelijk doel om samen te komen tot langdurige, impactvolle partnerships.”

Meer over dit initiatief lees je in ons interview met Patrick van Hooy en Marc Nelisse.

www.valuezipper.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief