Marketing Report
Van Diemen PR bouwt merkidentiteit Hotels For Trees 

Van Diemen PR bouwt merkidentiteit Hotels For Trees 

Hotels For Trees heeft Van Diemen PR in de arm genomen voor het bouwen van de merkidentiteit. Binnen deze opdracht viel het optimaliseren van de gewenste identiteit en het ontwikkelen van een passende huisstijl met bijbehorende website. Dankzij de ontwikkelde identiteit heeft Hotels For Trees internationale aandacht van General Managers en eigenaren van hotels en hotelgroepen weten te trekken.

Stichting Hotels For Trees levert een concrete bijdrage aan een groenere hotelwereld. Het inzichtelijk hebben en het aanscherpen van de propositie van de organisatie waren de eerste stappen die gezet werden, om van daaruit verder te werken aan het creëren van een optimale gebruikersbeleving. 

Van Diemen PR heeft een zes weken durend traject opgezet, waarbij de gewenste identiteit in meetbare termen is uitgewerkt. Daarnaast is er aandacht besteed aan de ontwikkeling van de huisstijl en een nieuwe website. Er is marktonderzoek gedaan, waarbij de concurrentie en andere innovatieve, duurzame concepten in de hotellerie onder de loep zijn genomen. 

Het traject dat Van Diemen PR en Hotels For Trees samen hebben doorlopen, resulteerde in een duidelijke positionering en propositie, met passende huisstijl en een website welke momenteel al in drie talen beschikbaar is.

Floris Licht, Chief Tree Planting Officer bij Hotels For Trees: “Het was een feestje. We wisten elkaar makkelijk te vinden, waardoor de communicatie heel vlot verliep. Door middel van het traject hebben wij de vooraf vastgestelde doelen behaald. Vanaf dit punt kunnen wij verder met het steeds een beetje groener maken van de aarde. De volgende stap is om alle hotels op aarde en hun gasten te wijzen op de mooie kans om samen bomen te planten.”

www.vandiemenpr.nl
www.hotelsfortrees.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.