Marketing Report
Van den Berg en Speelman werken voor 180 Kingsday

Van den Berg en Speelman werken voor 180 Kingsday

180 Kingsday heeft twee senior leaders aangenomen. Marloes van den Berg is begonnen als Head of Production en is verantwoordelijk voor het managen en uitbreiden van het productieteam. Zij maakt ook deel uit van het 180 Kingsday leadershipteam. 

Lenneke Speelman zal binnen de agency de rol bekleden van Content en Digital Director, waarbij zij zich zal focussen op innovatie, data & analyse en het omzetten van digitale trends in communicatie. 

Van den Berg heeft hiervoor gewerkt bij J. Walter Thompson Amsterdam, waar zij de afgelopen vierenhalf jaar het productieteam heeft aangestuurd en heeft bijgedragen aan campagnes, zoals The Next Rembrandt in 2016. Daarnaast heeft zij haar ervaring opgedaan bij DDB Amsterdam, TBWA, Saatschi & Saatchi en Euro RSCG, waar zij op grote schaal digital- en filmproducties heeft geleid.

Speelman heeft haar ervaring opgedaan binnen het entertainment- en medialandschap. Zo heeft zij gewerkt voor VPRO en RTL, socialmedianetwerk Hyves en media agency Havas. Meest recent heeft zij bij Havas's Socialyse een team van twaalf onder haar hoede gehad. Haar functie bij 180 Kingsday valt onder het strategieteam, dat onder leiding staat van Tina Salzberg. Zij zal verder bouwen aan de digital mediakanalen van het bureau, met data & analyse als belangrijke pijlers. Haar doel is om de klanten van 180 Kingsday te helpen hun merken op een verantwoorde en strategische manier te laten groeien en hun bedrijfsdoelstellingen te raken, of beter: te overtreffen.

Sander Volten, CEO van 180 Kingsday: "Zowel Van den Berg als Speelman zijn sterke, ervaren leiders met een menselijke inslag. Dat is precies wat we nodig hebben in deze volgende groeiperiode. We kunnen niet wachten om ze in actie te zien."

www.180kingsday.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief