Marketing Report
VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority

VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority

Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden.​  

VodafoneZiggo heeft een introductiecampagne voor het klantenprogramma gelanceerd. Het merk Priority werd tot juli 2007 gebruikt door Ziggo-voorganger UPC en Ziggo-aandeelhouder Liberty Global voor de telecomproducten. ​VodafoneZiggo lanceren het loyaliteitsprogramma nu poppodia, stadions en concertzalen weer open zijn.

De campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat je met Priority toegang krijgt tot de mooiste ervaringen. Van main entrance tot backstage door tot kleedkamer; er gaan deuren voor je open. Deze ervaringen zijn weggelegd voor klanten die zowel Vodafone als Ziggo hebben. Hiermee onderstreept VodafoneZiggo de slogan De kracht van Vodafone en Ziggo samen.​



De campagne bestaat uit een televisiecommercial, radio, social media assets, online video en fotografie.

www.mediamonks.com
www.vodafoneziggo.nl
www.vodafone.nl
www.ziggo.nl
www.priority.nl
www.wpp.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.