Marketing Report
Wellwood verzorgt strategie en campagne Naïf Natural Skincare

Wellwood verzorgt strategie en campagne Naïf Natural Skincare

Wellwood verzorgt de merkstrategie en -identiteit, de campagnestrategie en de invulling ervan voor Naïf Natural Skincare. De Nederlandse producent van natuurlijke huidverzorging voor baby’s, vrouwen en kinderen kreeg afgelopen zomer nog een miljoeneninvestering en wil na de eerste vijf succesvolle jaren meer focus aanbrengen en sneller groeien. NaÏf is nu onder andere te zien rondom programma’s op RTL en Talpa.

Mark Rooker, Creative Director van Wellwood: “We zijn gevraagd om een eenduidig en samenhangend verhaal te maken. Een groot idee dat als een rode draad alle losse communicatie elementen met elkaar kan verbinden. Het is de bedoeling dat iedereen hetzelfde verhaal kan vertellen en dat Naïf meer impact maakt en harder groeit. Wat hun producten bijzonder maakt, is dat ze de meest natuurlijke huidverzorgingsproducten willen maken die er zijn. Niet alleen qua ingrediënten, maar ook qua verpakking, distributie en eerlijke communicatie. Dit verhaal willen we vertellen op een eerlijke en sympathieke manier. Daarbij willen we het merk en het product zo dicht mogelijk bij elkaar brengen. De verpakkingen zijn immers het meest prominente medium.”

www.naifcare.com
www.wellwood.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief