Marketing Report
Whizpr verzorgt pr en influencermarketing voor Sony in Nederland

Whizpr verzorgt pr en influencermarketing voor Sony in Nederland

Sony heeft Whizpr aangetrokken als partner voor de pr en influencermarketing in Nederland. De producent van audio-, video-, game-, communicatie- en IT-producten koos voor het bureau vanwege de expertise op deze vlakken.

Whizpr gaat ook aan de slag voor Sony rondom awareness- en activatiecampagnes.

Quint Dekker, pr-manager Benelux bij Sony: “We hebben voor Whizpr gekozen, omdat we onder de indruk waren van de creativiteit die ze lieten zien in hun ideeën en campagnes. Ik denk dat we in Whizpr een partner hebben gevonden met ruime ervaring en grote betrokkenheid waarmee we onze groeiambities in Nederland verder kunnen verwezenlijken."

Annerieke Kamphuis, eigenaar van Whizpr: “Sony is een prachtig merk om aan ons klantenbestand toe te voegen. Het feit dat Sony ons kiest vanwege onze ervaring op het gebied influencermarketing, lifestyle-pr en creatieve campagnes, is een bevestiging van de investeringen die wij hebben gedaan als bureau in de juiste mensen en kennis op het gebied van b-t-c communicatie, naast onze b-t-b kernactiviteiten. Ik kijk ernaar uit om voor ze aan de slag te gaan.”

Het Sony-team bestaat in Nederland uit Iris Tempels, Freek Sanderink en Winnie Silvertand.

www.whizpr.nl
www.sony.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief