Marketing Report
Wunderkind betreedt Nederlandse markt nieuws

Wunderkind betreedt Nederlandse markt

Het van oorsprong Amerikaanse Wunderkind betreedt per direct de Nederlandse markt. Met meer dan 800 medewerkers wereldwijd en een omzet van ruim 100 miljoen euro is dit bedrijf werkzaam op het gebied van performance gedreven marketing voor online retailers. Die kunnen hun klantendatabase significant opschalen en slagvaardiger maken. Zo koppelt de technologie anonieme websitebezoekers aan klantaccounts, waardoor e-tailers die klanten via hun eigen kanalen een volledig gepersonaliseerde ervaring kunnen bieden.

Wouter Koch, Country Manager Nederland bij Wunderkind: "Het online advertentielandschap verandert snel. Traditionele performance marketingkanalen staan onder druk door stijgende kosten, strengere privacyregelgeving én tracking cookies die volgend jaar verdwijnen. Hierdoor krijgen online retailers steeds minder waarde voor hun betaalde marketingkanalen en kunnen zij lastiger groeien. Omdat wij in tegenstelling tot andere partijen de focus leggen op opt-in first party data en kanalen, realiseren we tot tien procent extra online inkomsten voor onze klanten.”

Wulfric Light-Wilkinson, General Manager van Wunderkind International: "Dit is een belangrijke mijlpaal voor Wunderkind, want met de opkomende markt in Nederland staat het Amsterdamse kantoor centraal in onze bredere Europese uitbreidingsplannen.”

www.wunderkind.co

Abonneer je op onze nieuwsbrief