Marketing Report
XITE lanceert campagne voor sneakermerk Skechers

XITE lanceert campagne voor sneakermerk Skechers

XITE lanceert een campagne voor Skechers met Shannon Sarijoen in de hoofdrol met als doel om de brand image van het Amerikaanse merk in Nederland te versterken. Het in de Verenigde Staten populaire sneakermerk werkte voor internationale campagnes al samen met artiesten als Meghan Trainor en Camila Cabello. Voor de campagne in Nederland is rapper Shannon Srijoen, beter bekend als Lauwtje en van onder andere de hit Boing Boing met Famke Louise en Poke, het gezicht van Skechers. De eerste fase van de campagne, waarin Shannon Sarijoen stilstaat bij de connectie van haar muziek- en kledingstijl, is te zien via de TV en online kanalen van XITE.

Tijdens de campagne, die bestaat uit twee fases, speelt het concept style is everything de hoofdrol.

Kenneth Henn, Manager Content & Brand Partnerships bij XITE: "Artiesten besteden heel veel tijd aan hun image. Hun kledingstijl is hier een groot onderdeel van, wat we terug zien komen in iedere foto, bij ieder optreden en in iedere muziekvideo. Voor Skechers hebben we daarom gekozen voor Shannon Srijoen als Nederlandse artiest omdat zij als rauwe, opkomende rapper perfect past bij de jonge en edgy doelgroep die Skechers wil bereiken".

www.xitenetworks.com
www.xite.nl
www.skechers.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief