Marketing Report
Yune verantwoordelijk voor onlinecampagne ANWB Veilig van Huis Woonverzekering

Yune verantwoordelijk voor onlinecampagne ANWB Veilig van Huis Woonverzekering

ANWB lanceert met de onlinecampagne Wie waakt er eigenlijk over jouw huis? een nieuw product: de Veilig van Huis Woonverzekering met smart-beveiligingspakket. De introductiecampagne, die in samenwerking met Yune is gemaakt, start met een tweetal onlinevideo’s met in de hoofdrol het hondje Wodan.

Toine de Krosse, creatief communicatiestrateeg bij ANWB: "We zochten een luchtige manier om onze nieuwe woonverzekering met beveiligingspakket onder de aandacht te brengen. Dankzij het beveiligingspakket is het eigenlijk een combinatie van verzekeren en beveiligen in één en dus best ingewikkeld om dit compact te vertellen. We vonden de verbindende factor bij waakhond Wodan."

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Monique Dirkse, Linda Matser | Concept: Toine de Krosse | Bureau: Yune | Client Service Director: Pablo van den Berg | Creatief Directeur: Jeroen Dontje | Producer: Marlon van der Strigt | Regisseur: Peggy Steenvoorden | Fotografie: Jaap Vork | Geluid: Talpa Media Solutions

www.yune.nl
www.nl.ipgmediabrands.com
www.anwb.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief