Marketing Report
Zuivelhoeve schakelt The Family in voor merkcampagne

Zuivelhoeve schakelt The Family in voor merkcampagne

Zuivelhoeve is een samenwerking aangegaan met The Family voor de realisatie van een merkcampagne.

Jacqueline Roerink, commercieel directeur van Zuivelhoeve: “De ondernemersmentaliteit die in ons bedrijf zit, voelden we ook bij The Family. En net als wij, is The Family een familiebedrijf. Dus dat sprak ons ook wel aan.”

Het is voor het 39-jarige bedrijf uit Twekkelo de eerste keer dat ze serieus werk maken van hun positionering.  Jacqueline Roerink: "Dat willen we bereiken door een verhaal te vertellen dat net zo echt en oprecht is als onze producten. En eerlijk gezegd vonden we het wel spannend of een bureau uit Amsterdam dat zou aanvoelen. Doordat we vanaf het begin van het strategische en creatieve proces intensief met The Family hebben samengewerkt, is dat heel goed gelukt.”

De campagne draait om de rust waar de zuivel mee wordt geproduceerd. De Zuivelhoeve zelf, waar de Boer’n yoghurt gemaakt wordt, speelt een centrale rol. De basis voor de merkcampagne werd gelegd op de hoeve zelf.

Joris Kuijpers, oprichter/eigenaar van The Family: "Toen we een paar dagen in Twekkelo rondliepen, zagen we dat alles hier op en om De Zuivelhoeve in een ander tempo gaat. Rustiger. En dat is precies het geheime ingrediënt dat zuivel van Zuivelhoeve anders dan andere zuivel maakt.“

Linda de Graaff , oprichter/eigenaar van The Family: “Omdat we in de commercial dichtbij de Zuivelhoeve blijven, heeft Jacqueline Roerink ons geholpen met het zoeken naar mooie locaties. Zij kent als geen ander de buurt. En de yoghurtmaker in de commercial is ook echt yoghurtmaker bij Zuivelhoeve.”



De commercial is op televisie te zien. Om de commercial online kracht bij te zetten, heeft digital content agency C2B een serie aangepaste advertenties voor YouTube, Facebook en Instagram ontwikkeld.

www.thefamily.amsterdam
www.zuivelhoeve.nl



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief