Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100

Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100

In het gepubliceerde onderzoek de Emerce100 is Abovo Media door online beslissers gekozen als nummer 1 mediabureau en nummer 1 tradingdesk bureau. De Emerce100 scores zijn bepaald naar aanleiding van een enquête onder 1812 respondenten die hun oordeel gaven over marktpartijen op basis van 4 criteria: kennis/ knowhow, prijs-kwaliteit verhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit. Het onderzoek is uitgevoerd door Motivaction

Klein begonnen met altijd grote ambities

Sinds de oprichting heeft Abovo Maxlead een groei doorgemaakt, waarbij het zich heeft ontwikkeld tot een leidende speler in de branche.

Kees Verbeek, mede-Oprichter van Abovo: "Deze toppositie in de Emerce100 voelt weer als een erkenning van onze ondernemerschap en kritische blik. Toen wij 25 jaar geleden startten als klein lokaal bureau zaten wij niet in het zichtveld van het Amsterdamse wereldje. Wij moesten dus opboksen tegen de grote internationale collega’s. Vanaf het begin moesten wij het dus hebben van onze uitdager mentaliteit. Inmiddels zijn we zelf toegetreden tot 3 grootste landelijke groepen in onze branche. Bestaande en nieuwe klanten weten de weg naar ons te vinden, iets waar we zeer dankbaar voor zijn."

De juiste marktpositie

Een van de mijlpalen in de groei was de integratie van Maxlead in 2019, die in Emerce100 met vier sterren eindigt in de categorieën ‘analytics bureau’ en ‘digital marketingbureaus groot’. De ervaring in performance marketing van het Maxlead team heeft bijgedragen aan de versnelling van de groep en een versterking van de marktpositie. Ook de oprichting van het creatieve contentlabel AMBeyond* in 2022 en de start van data & tech label AM Media.tech heeft de dienstverlening verstevigd. AM Beyond* is de afgelopen jaren gegroeid en vandaag in de categorie ‘social en content bureaus’ geëindigd met maar liefst zes sterren op een derde positie.

Marinus Zoutendijk, mede-Oprichter Abovo Maxlead: "Klanten van ons bedrijf krijgen altijd een grote mate van betrokkenheid vanuit onze teams. Zij voelen het ondernemend karakter. Dat is exact onze strategie geweest bij de ontwikkeling naar een full service bureau. Vanuit één team over alle disciplines het beste voor onze klanten in gang zetten. Een houding die verankerd blijft in het DNA van onze collega’s en waarvoor we gelukkig mooie klanten beoordelingen ontvangen."

www.abovomaxlead.nl

www.emerce.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Abovo Maxlead, Clear Channel Nederland en Global Nederland ontwikkelen campagne Toverland

25-07-2024 | 14:52:06
Abovo Maxlead heeft in samenwerking met Clear Channel Nederland en Global Nederland voor deze campagne (digitale) outdoor media ingekocht, evenals advertenties in Vriendin, Flair en Donald Duck

Christian van Thillo over verandering en disruptie: Take time to think en get things done

10-07-2024 | 17:06:00
Christian van Thillo heeft op donderdag 27 juni tijdens twee optredens bij respectievelijk Abovo Maxlead en DPG Media (DPG Grow) een uitgebreide presentatie gegeven over hoe hij aankijkt tegen verandering en disruptie

Abovo Media: Audio volop in beweging in eerste halfjaar 2024

10-07-2024 | 10:54:00
We kunnen niet spreken over een saai en rustig 2024 in radioland. Integendeel, veel DJ-transfers, rechtszaken over FM frequenties, never a dull moment

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Media Advertising Consultant

03-07-2024 | 08:19:55
Abovo Media is per direct op zoek naar een Social Media Advertising Consultant

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-07-2024 | 07:54:00
Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Social Advertising Consultant

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.