Abovo Maxlead breidt team uit met zeven professionals

Abovo Maxlead breidt team uit met zeven professionals

Abovo Maxlead heeft zeven medewerkers aangetrokken om de teams in Hoorn en Oegstgeest te versterken. Ze gaan in uiteenlopende functies aan de slag bij het media-, content- en performance marketingbureau.

  1. Danny Thijssing wordt Team Lead Outdoor bij Abovo Media. Met zijn achtergrond als senior Accountmanager bij Global Nederland en zijn expertise in Out of Home marketing, is hij de juiste persoon om de outdoortak AM Outside leiding te geven.
  1. Marcel Zweedijk voegt zich als ervaren Client Service Director bij het Maxlead team in Oegstgeest. Voorheen vervulde hij de functie van Global Brand Manager bij EasyToys en werkte als zzp’er bij onder andere IPG Mediabrands en Trivorto.
  1. Joyce Smit versterkt Abovo Media als Media Consultant. Ze komt van UM Nederland, waar ze ook als Media Consultant werkte, en heeft daarvoor ervaring opgedaan bij IPG Mediabrands als Out of Home specialist. Naast haar rol als Media Consultant zal ze ook een bijdrage leveren aan het outdoor-label AM Outside.
  1. Mike van Etten keert terug naar Abovo Media als senior SEA Consultant. Na een periode extern als Team Lead bij Ads & Impact, vond hij zijn weg terug naar zijn vertrouwde plek.
  1. Anne Bukman voegt zich als ervaren Projectlead in het team van AM Media Tech bij Maxlead. Ze brengt waardevolle ervaring mee uit haar vorige rollen als Recruiter bij Banijay Benelux en als producer voor diverse televisieprogramma’s.
  1. Rick Franx keert terug bij Abovo Media en komt het digitale team in Hoorn versterken. Met zijn uitgebreide ervaring in online marketing zal Rick zich aanvankelijk richten op Social Advertising, met als doel zijn expertise uit te breiden naar uiteenlopende projecten binnen de volledige (online) dienstverlening van Abovo Maxlead.
  1. Sean Stols wordt Social Media Consultant bij Abovo Media in Hoorn. Hij komt van Odiv, waar hij ervaring opdeed als Social Media Marketeer.

Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead: “In onze groep hebben wij 230 collega’s in het team. Vanzelfsprekend zorgen wij met onze Academy dat jonge vakgenoten instromen. Toch heb je voor meer senior rollen ook de juiste instroom nodig. Dat zit deels in diversiteit van expertises, maar ook in diversiteit van achtergronden. Hun nieuwe en verse blik helpt ons de uitdagingen van klanten beter te beantwoorden. Wij zijn blij te zien dat sommige collega’s na een uitstap elders, hun weg terug weten te vinden naar ons.”

www.abovomedia.nl

www.maxlead.com

www.abovomaxlead.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne

11-09-2024 | 10:38:15
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.

[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy

09-09-2024 | 08:00:00
Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun uitdagingen tijdens deze opleiding.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst

02-09-2024 | 11:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst

[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden

02-09-2024 | 09:15:03
Met onze 230 collega’s bieden we een breed scala aan diensten, zoals mediastrategie, digitale marketing, SEO, SEA en tech & data oplossingen.

[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO

02-09-2024 | 08:00:00
Hoe maak je een campagne over fiscaal sparen die opvalt en de aandacht vasthoudt?

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.