Born05 ontwikkelt campagne voor Hospitality Pact
Organisaties uit de gastvrijheid- en vrijetijdssector slaan de handen ineen en starten het Hospitality Pact met als doel om duurzame oplossingen te ontwikkelen voor de arbeidsmarkt. Voor de campagne: Be My Guest ontwikkelde ACE agency Born05 een digitaal platform dat opleidingen en vacatures onder één dak verzamelt.
Be My Guest
Teun Verheij, opdrachtgever namens initiatiefnemers Be My Guest: "Born05 liet direct zien dat ze het gevoel van de hospitality sector spot-on konden verwoorden en visualiseren. De uitdaging zat hem met name in de ontwikkeling van een concept wat breed gedragen kan worden, zowel door een diversiteit aan stakeholders als een brede, kieskeurige doelgroep. Ze hebben met de host James een extra laag aan de campagne toegevoegd. Dit is ook wat werken met Born05 prettig maakt, ze weten altijd te verrassen en leveren hoge kwaliteit."
Timo Wilbrink, Creative Director bij Born05: "Met de campagne en het platform Be My Guest hebben we alle specialisaties binnen Born05 optimaal kunnen benutten. Van strategie en concept tot de ontwikkeling van een visuele identiteit, user-centered platform design en videoproductie met virtual production-techniek (samen met Bruut Amsterdam) waar het plezier en vakmanschap vanaf straalt."
Credits:
Klant: Hospitality Pact | Concept, Design en development: Born05, ACE | Video productie: Bruut Amsterdam en Planet X
Lees ook:
[Forum] Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?
[Interview] Guido Cramer (Born05): Contentmarketing voor elk merk? Alleen als je het serieus neemt
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Content Creative
[Vacancies] Born 05 has a position for a Design Director
ACE Ai Studio en Born05 lanceren Ask Atlas voor KLM
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen