ACE-agency Label A helpt umob groeien
Umob heeft digital product agency Label A als strategische partner gekozen om samen de mobiliteitsmarkt verder te innoveren.
Tijdens de eerste fase van de samenwerking heeft Label A aan de app gewerkt, zo zijn er een referral-functionaliteit, uitgebreide betaalmogelijkheden en belangrijke designverbeteringen toegevoegd. De komende periode zal Label A umob ondersteunen in hun groeitraject naar de volgende fase van hun organisatie en app.
Raymon Pouwels, Co-founder en CCO, umob: “Ik kende Label A al van mijn GO Sharing periode, waar ik altijd fijn met ze heb samengewerkt. Door onze gedeelde passie ontstaat een versnelling in ondernemerschap en innovatie. Kwalitatief goed, met een gestructureerd proces en sneller dan gepland!”
Rogier Stroband, commercieel directeur van Label A: "Met onze ervaring in het mobiliteitsdomein begrijpen we de uitdagingen en vraagstukken waarmee umob wordt geconfronteerd om een succesvolle 'all-in-one' mobiliteitsaanbieder te worden.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Forum] Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?
Jasper Diks en Billy Witbraad van TBWA naar ACE
ACE Blauw Gras en ACE Glasnost gaan aan de slag voor Bolletje
Stijn Zwinkels Managing Partner Glasnost
ACE | Content Icons helpt Cortina op TikTok
Gepubliceerd door: Saskia van Weert