ADNIGHT en Ocean komen met DOOH-activatie rondom afterparty

ADNIGHT en Ocean komen met DOOH-activatie rondom afterparty

ADNIGHT ontwikkelde in samenwerking met Ocean Labs en 51North een DOOH-activatie waarmee mensen kans kunnen maken op een kaartje voor de afterparty van ADNIGHT.

In de uiting, ontwikkeld door 51North, wordt gebruik gemaakt van een QR-code. De eerste 25 mensen die de code scannen ontvangen een kaartje waarmee ze toegang krijgen tot het main event, plus de officiële afterparty op 13 oktober.

De eenmalige interactieve uiting is op 6 oktober tussen 17:30 en 19:30 uur te zien op het Leidseplein in Amsterdam. Het is voor het eerst dat Ocean Outdoor zo lang een uiting op haar schermen laat zien.

Marc van Hamelen, Director Business Development van Ocean Outdoor: “De afgelopen jaren hebben wij ADNIGHT ondersteund met bereik en dit jaar willen wij hier iets unieks aan toevoegen om impact te creëren. De langste DOOH-uiting ooit in combinatie met een relevante en makkelijk toepasbare oplossing.”

www.adnight.nl

www.oceanoutdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] Bas Vlugt: Adnight 2023 Report!

14-10-2023 | 09:52:00
Toffe bende bij ADNIGHT 2023. Marketing Report stortte zich met overgave en wist acht bureaus te bezoeken. Eerste stop was de Houthavens, rammetje vol creatieve bedrijven en dito mensen

ADNIGHT: 40 bureaus en ruim 150 sessies

12-10-2023 | 09:24:14
ADNIGHT 2023 trapt vrijdag 13 oktober af om 18:00 uur met een programma met in totaal ruim 150 talks, workshops en activiteiten

Gen-Z agency Boomerang FT. viert 1-jarig bestaan

04-10-2023 | 10:26:00
Samengevat: meer dan 29 merken, 6 fte’s, 120 Future Talents, een uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk en 4 opleidingssamenwerkingen verder.

[Interview] Anouk Facee Schaeffer (Boomerang & Publicis Groupe) over Adnight 2023

02-10-2023 | 00:15:00
Op 13 oktober 2023 vindt de tweede editie van Adnight plaats in Amsterdam waarbij de creatieve bureaus hun deuren openen. We spreken hierover met Anouk Facee Schaeffer, Head of Brand and Culture bij Boomerang en Publicis Groupe

MassiveMusic on Steroids: an Epic Music Night

28-09-2023 | 10:43:00
Op vrijdag 13 oktober wordt de A'DAM Toren het epicentrum van creativiteit en plezier, want MassiveMusic opent haar deuren voor MassiveMusic on Steroids

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.