Marketing Report
AH-managers krijgen workshops van telers

AH-managers krijgen workshops van telers

Albert Heijn geeft zijn 1100 Managers Vers deze weken een workshop bij telers op het erf over de nieuwste inzichten van de groente- en fruitproducten. Zo kunnen de Managers Vers met die kennis klanten in de winkels nog beter adviseren over beter eten. En ook hun team nog meer inspireren.

Pure, verse én betaalbare groenten en fruit van eigen bodem stonden de afgelopen weken centraal in de campagne Nederland op z’n lekkerst van Albert Heijn. Hierin laat Albert Heijn samen met boeren en telers uit de Beter voor-programma's zien waar de groente- en fruitproducten uit Nederland vandaan komen en hoe deze gekweekt en geoogst worden.

Op dinsdag 21 juni volgden de Managers Vers uit district Amersfoort de workshop bij de vijfde generatie appels- en perenteler Cruijsenfruit in Dreumel. Hier wordt sinds twee jaar Albert Heijns exclusieve Sprank-appel geteeld. De groep managers kon met eigen ogen aanschouwen hoe het fruit geteeld wordt en de teler het hemd van het lijf vragen. Met deze nieuwe kennis kunnen ze in de winkel hun klanten nog beter informeren over groente en fruit.

www.ah.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.