Albert Heijn en Renewi recyclen 125.000 pannen

Albert Heijn en Renewi recyclen 125.000 pannen

Johan van der Zanden, Head of Marketing and Communications bij Albert Heijn: "De afgelopen maanden spaarden onze klanten voor PFAS-vrije pannen van GreenPan, gemaakt van gerecyclede materialen. Om te voorkomen dat oude pannen bij het restafval belanden, konden klanten extra spaarzegels krijgen door tijdens deze actie hun oude pannen in te leveren. Er zijn maar liefst meer dan 125.000 gebruikte pannen ingeleverd bij onze winkels. Waste-to-productbedrijf Renewi zorgt er als onze partner voor dat de ingeruilde pannen omgezet worden tot ruim 90.000 kilo aan circulaire grondstoffen." 

www.albertheijn.nl

www.renewi.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] Jerome Kuijken: Ome Johan

12-09-2024 | 13:37:51
Volgens mij wordt Jumbo pas marktleider als ze zich ernaar gaan gedragen. En dan raad ik ze aan om het advies van Ome Johan te volgen

[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?

03-09-2024 | 15:36:00
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste advefteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1 (cijfers Nielsen). Jumbo laat de afgelopen tijd in de televisiecommercials zien hoeveel een product kost bij Albert Heijn en hoeveel bij Jumbo (spoiler alert: bij Jumbo goedkoper).

[Forum] Thijs Muller: Jumbo te paard

03-09-2024 | 13:06:00
Reputatie komt te voet en gaat te paard. En in deze gaat Jumbo te paard. Jumbo miskent hier haar merk en haar prijs-kwaliteit perceptie

[Forum] Bas Vlugt: Prijsvergelijkende reclame van Jumbo dom? Jazeker en wel hierom

03-09-2024 | 10:35:00
Het zal ongetwijfeld heel slim en effectief zijn - want waarom zou je het anders doen? - maar ik vind het dus dom. Misschien effectief maar dan nog steeds dom. En ik sluit niet uit dat het effect er alleen is op korte termijn en misschien wel wat relatieve schade op de langere termijn

[Forum] Marco Maatman: Logisch dat Jumbo de aanval kiest middels het opspelen van directe prijsvergelijkingen

03-09-2024 | 07:58:00
Als we kijken naar de resultaten vanuit het laatste supermarktKOMPAS, dan zien we dat Jumbo op veel tevredenheidsaspecten onder druk staat. Dit geldt zeker ook op het gebied van prijsimago - zowel op lage prijzen als aantrekkelijke aanbiedingen

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.