![Alfred maakt nieuwe campagne voor Amstel: hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen](images/2024/Q1/Alfred_Amstel_Sterke_Verhalen.jpg)
Alfred maakt nieuwe campagne voor Amstel: hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen
We schieten het nieuwe jaar stevig uit de startblokken als het om vette campagnes gaat. Gisteren op de eerste werkdag van het jaar de Arie de hamster film van TBWA voor Albert Heijn.
Vandaag de lancering van de hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen-campagne van Alfred International voor Amstel. De campagne mag er zijn.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](/assets/images/banner-CMTA.png)
Lees ook:
Alfred en OnSocial vierden krachtenbundeling
Alfred en OnSocial vierden 27 juni 2024 dat ze de krachten hebben gebundeld
[Marketing Report Cannes 2024] Yvette Belt en Eddy Salfischberger (Alfred): Hoe meer humor, hoe impactvoller je communicatie
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
Alfred lanceert vervolgcampagne voor Allianz Direct
Afgelopen oktober introduceerde Allianz Direct een Europese merkcampagne, met lachende meeuwen in de hoofdrol.
Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau
De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.
[RAW Countdown to Cannes] Vincent Vervoort, Alfred International
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.