Marketing Report
Freddy (Alfred) ontwikkelt campagne voor bierlabel Texels Geheim nieuws

Freddy (Alfred) ontwikkelt campagne voor bierlabel Texels Geheim

Alfred (Freddy) heeft een (online) campagne ontwikkeld voor het bierlabel Texels Geheim dat door Texelse brouwers is gebrouwen.

De naam verwijst naar de exclusiviteit en de veelal geheimzinnige processen en ingrediënten. De door Freddy ontwikkelde campagne voor Texels moet bierliefhebbers inspireren om het bierlabel Texels Geheim te ontdekken.

Elke maand is op de social media kanalen en via mailings van Texels maandelijke een voorproefje te vinden van het unieke brouwsel van die maand waarmee consumenten worden opgeroepen de maandelijkse proefbieren te proberen.

Freddy is het label van creatief bureau Alfred waarbij deze projecten op het gebied van digital, social media, activatie en pr doet waarbij creatie, productie en strategie voor videocontent zijn samengebundeld.

De campagne bouwt voort op de campagne van augustus 2022 die Alfred had opgezet voor het biermerk Texels.

Paul van Uden
, Creative Lead bij Freddy (Alfred): “Met Texels geheim kunnen we verder bouwen aan de campagne die gaat over de eigenzinnige eilandmentaliteit van Texels. Elke maand delen we nieuwe verhalen rondom een nieuw Texels Geheim over de bijzondere brouwsels die de brouwers op het eiland bedenken."

Credits:

Klant: Texels Speciaalbieren | Verantwoordelijk bij klant: Laurens Pot, Arjan de Witte, Els Dijkhuizen, Krijn Hoogesteger & Marc Scholten |  Bureau: freddy |  Productie: Tante Tini | Regisseur: Sjors Baarveld

www.alfred.nl

www.texels.nl/texels-geheim

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

De Esprix 2024: 32 bekroningen, meeste voor DDB (6), Alfred (4) en Wefilm (3)

11-04-2024 | 21:22:00
De jury maakt op 23 mei tijdens de uitreiking in Het H’ART Museum bekend met welke kleur – brons, zilver of goud – de winnaars naar huis gaan

Alfred neemt short-form videocontent pionier OnSocial over

10-04-2024 | 07:17:00
Deze strategische samenwerking versterkt Alfred’s positie in het digitale landschap en biedt merken nog meer wegen naar de Happy Many

Annika Timmer, Marleen Delisse en Francis Teeffelen naar Alfred

04-04-2024 | 19:00:00
Annika Timmer, Marleen Delisse en Francis Teeffelen naar Alfred

Alfred ontwikkelt campagne huismerk Lidl: Ik ga naar Lidl voor...

03-04-2024 | 15:59:00
Alfred heeft een campagne ontwikkeld om het huismerk van Lidl extra onder de aandacht te brengen onder de noemer Ik ga naar Lidl voor….

Alfred kiest voor BrightPensioen

25-03-2024 | 09:15:00
Alfred kan nu Bright aan hun eigen pensioen bouwen. Pensioen is voor werknemers een belangrijke arbeidsvoorwaarde, zeker in de huidige krappe arbeidsmarkt.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief