Marketing Report
André Blanco en Anirudh Shiva naar Gospooky nieuws

André Blanco en Anirudh Shiva naar Gospooky

Social technology agency Gospooky voegt twee creatives toe aan het team: André Blanco (ex-AKQA Berlin) en Anirudh Shiva (ex-Boomerang Amsterdam). Deze strategische keuze is gemaakt om een volgende stap te zetten in Gospooky’s commitment om als industry innovator de campagnedraagkracht verder uit te bouwen en door te ontwikkelen.

Grenzen van social verleggen

André en Anirudh zijn eerder deze zomer gestart bij Gospooky, waarbij ze hun internationale ervaring en frisse inzichten hebben meegenomen. Ze zijn onderdeel van een dynamisch team van creatives, die samen dagelijks werken aan het doel van Gospooky om de grenzen van social te verleggen en de status quo te challengen.

André Blanco brengt ervaring in visual design met zich mee. Met een sterke basis in Art Direction en een bewezen track record in het bouwen van sterke merkverhalen en next level campagnes in advertising, wil hij Gospooky’s campagnes voorzien van nieuwe perspectieven, innovatief denken en top-notch vakmanschap.

Internationale perspectieven

Anirudh Shiva, bekend om zijn sterke copywriting skills en strategisch inzicht, stapt in na meerdere succesvolle internationale campagnes. Zijn talent voor sterke content en expertise in merkactivaties en geïntegreerde campagnes spelen een belangrijke rol in Gospooky’s inspanningen voor betekenisvolle connecties tussen merken en doelgroepen.

Tanya Ponomareva, Creative Director bij Gospooky: "We zijn ontzettend enthousiast om André en Anirudh in huis te hebben. Met hun unieke talenten en verschillende achtergronden, met André afkomstig uit Brazilië en Anirudh uit India, worden onze creatieve capaciteiten uitgebreid. Door hun internationale perspectieven en unieke creatieve stijl kunnen we een diverse range aan onderscheidende campagnes voor onze klanten leveren."

www.gospooky.com

Lees ook:

Zeeman lanceert virtuele brandstore in Roblox tijdens Fashion Week

28-02-2024 | 12:00:00
Zeeman biedt tegengeluid aan dure digitale mode met betaalbare basics in virtuele brandstore

Content Marketing Awards 2023 | ZILVER CAMPAGNES - Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden

30-11-2023 | 10:00:00
Duik in het dynamische leven van HEMA-medewerkers, vermengd met sappig drama, onverwachte paniek en natuurlijk onze iconische rookworsten en tompoucen.

N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up

28-11-2023 | 23:06:00
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt

BNNVARA en GoSpooky lanceren online campagne Soundcheck je Toekomst

09-11-2023 | 10:24:05
Deze campagne gebruikt de kracht van muziek om jongeren te helpen hun politieke stem te ontdekken en deze te laten horen op 22 november.

Gospooky en HEMA brengen Roblox-collectie bij SLAYMA summer school-campagne

18-08-2023 | 13:40:00
HEMA komt in samenwerking met social technology agency Gospooky met een speciale SLAYMA summer school-collectie op social gaming platform Roblox

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.