Marketing Report
Baas & Baas neemt One-Two.Agency over nieuws

Baas & Baas neemt One-Two.Agency over

One-Two.Agency, een maatschappelijk verantwoord marketingbureau, sluit zich aan bij Baas & Baas ful-service digital agency. Met deze samenwerking bundelen beide bureaus hun krachten om de volledige branding en marketing te verzorgen voor bedrijven die bijdragen aan een betere wereld.

Merken met duurzame ambities

Baas & Baas heeft al jarenlang expertise opgebouwd in alle aspecten van digitale marketing, terwijl One-Two.Agency gespecialiseerd is in branding voor merken met duurzame ambities. Door deze samensmelting ontstaat er een gouden combinatie die ons in staat stelt onze waardevolle klanten nog beter op de markt te positioneren en ons te richten op groei in het aantal merken dat een positieve impact wil maken.

De samenwerking zal onder andere resulteren in verbeterde prestaties van campagnes. One-Two.Agency is bekend om haar vermogen om organisaties te helpen het juiste verhaal te vinden en te vertellen, terwijl Baas & Baas deze branded stories verspreidt via digitale marketing. 

www.one-two.agency

www.baasenbaas.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dopper lanceert Digital Product Passport

12-04-2024 | 11:25:19
Via deze innovatieve tool wil Dopper een revolutie teweegbrengen in de manier waarop klanten met producten omgaan

Fitzroy genomineerd voor Dutch YouTube Works Awards 2024 met Smyle

21-03-2024 | 11:29:00
Fitzroy is met hun campagne voor Smyle genomineerd voor de Dutch YouTube Works Awards 2024 in de categorie Changemakers. We spreken ze over hun nominatie

[Interview] Derek Müller (Publicis): Sustainability staat steeds hoger op het to-dolijstje van merken en bureaus

19-03-2024 | 11:00:00
Derek Müller is sinds kort de Sustainability & Social Impact Lead van Publicis Nederland en Boomerang. We spreken hem over hun For Better ESG-programma

Wolfstreet en Vinted lanceren Too Many-campagne

14-03-2024 | 13:42:00
Creatief bureau Wolfstreet ontwikkelt Europese marketingcampagne voor online marktplaats Vinted over de impact van overmatige consumptie van kleding

Milence kiest TEAM LEWIS als marketingbureau

12-03-2024 | 08:49:00
TEAM LEWIS ondersteunt Milence bij het vergroten van de merkbekendheid in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief