Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency

Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency

Na een korte bureau oriëntatie heeft bouwmarkt Bauhaus voor N=5 gekozen als strategisch partner op het gebied van merkpositionering en campagnes. De bouwmarkt heeft vier vestigingen in Nederland en een groeiend marktaandeel. De komende jaren zullen zij zich verder uitbreiden in Nederland en het merk stevig positioneren in de markt. N=5 gaat ze daarbij helpen.

Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: "Bauhaus is een bedrijf met een enorme ambitie dat komende jaren hard wil groeien. Hierom is het essentieel dat wij het merk scherp positioneren  en middels campagnes bouwen aan verdere merkherkenning en vertrouwen bij de Nederlandse consument. N=5 heeft ons hier de afgelopen maanden bij geholpen en zal dit komende tijd vertalen naar een nieuwe merkidentiteit en communicatie-idee." 

Bastiaan Weers, strategy partner N=5: "Bauhaus is een prachtig merk om voor te mogen werken. Een onafhankelijk familiebedrijf waar je de ondernemersdrive om het beter en meer te doen voor hun klanten echt voelt. Uitgangspunten die  heel goed passen bij N=5. Onafhankelijk, ondernemend en ambitieus met het samenhorigheidsgevoel van een familiebedrijf. Misschien ook niet zo gek dat het direct klikte." 

Samenwerking Somention

Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan nauw samenwerken op het traject. De twee bureau’s zijn bekenden van elkaar, die op dit moment ook al succesvol voor Stedin samenwerken. Hiervoor is twee jaren geleden een strategische samenwerking opgezet. 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Best of Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B + BRONS Campagnes - N=5: Volop ondernemen

10-06-2024 | 13:51:00
Deze case is het toonbeeld van het synergie-effect tussen content en advertising. De kernbelofte van ABN AMRO is Expertise for you.

Ministerie van Defensie met Dentsu Creative/Radancy en Media.Monks/N=5 in zee voor wervingscampagnes

21-05-2024 | 21:32:00
Het Ministerie van Defensie gaat per 1 juli 2024 in zee met Dentsu Creative en Radancy voor de ontwikkeling van wervingscampagnes

Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024

09-05-2024 | 15:14:00
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen

Auping kiest voor N=5 als lead agency

25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes

Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency

12-03-2024 | 10:08:05
Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan ook nauw samenwerken op het nieuwe traject
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.