Bauhaus kiest Somention voor driejarig social media partnership

Bauhaus kiest Somention voor driejarig social media partnership

BAUHAUS, gespecialiseerd in doe-het-zelfproducten en bouwmaterialen voor huis, tuin en werkplaats, zal de komende jaren meer focus leggen op social media communicatie. Deze samenwerking strekt zich uit over de komende drie jaar, waarin Somention uitgebreide social media-strategieën en campagnes zal leiden voor zowel B2C als employer branding concepten.

Charlotte Koeleman, Managing Partner Somention: "Met deze samenwerking streven we ernaar de kracht van social media te benutten om niet alleen contact te maken met bestaande klanten, maar ook nieuw talent aan te trekken om zich bij de BAUHAUS-familie aan te sluiten."

Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: "De samenwerking tussen BAUHAUS Nederland en Somention markeert een belangrijke stap in onze groeistrategie. De keuze voor een meerjarige samenwerking met Somention benadrukt ons belang van effectieve online aanwezigheid en verdere merk uitbouw. Door middel van creatieve campagnes verwachten we dat Somention het merk BAUHAUS verder zal uitbouwen via de social media kanalen."

www.somention.com

nl.bauhaus

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Somention: De rol van community management tijdens het EK

10-07-2024 | 13:18:00
Heel Nederland kleurt oranje en ook op social media gaat het voetbalfestijn niet aan je voorbij.

[Vacancy] Somention has a position for Webcare & Community Managers

05-07-2024 | 08:23:00
Somention is looking for a Webcare & Community Managers (German/English/Spanish/Danish) -Part-time · Rotterdam

SodaStream Benelux kiest Somention voor influencer campagnes

26-06-2024 | 11:22:38
De samenwerking gaat van start met de zomercampagne waarmee SodaStream kraanwater weer exciting wil maken door variatie in smaak aan te bieden

[Marketing Report Cannes 2024] Vivian Kowalski en Marieke Kraanen (Somention): We pleiten voor jong talent in Cannes

20-06-2024 | 10:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Somention: AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie

13-06-2024 | 16:12:00
Met de AI tool is het mogelijk om segmenten te creëren, op combinaties van demografie, gebruikersinteracties, interesses, en koopgedrag
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.