Belgische spoormaatschappij NMBS kiest voor iO

Belgische spoormaatschappij NMBS kiest voor iO

De Belgische Spoorwegmaatschappij (NMBS) heeft blended agency iO gekozen als innovatiepartner. iO zal het innovatielab van NMBS de komende 2 jaar ondersteunen bij het ontwikkelen en uitvoeren van ideeën die treinreizigers meer gebruikerscomfort en reisplezier bieden.

Het NMBS-innovatielab is verantwoordelijk voor het lanceren van vernieuwingen die problemen voor treinreizigers oplossen en hen meer reiscomfort bieden. In de afgelopen vier jaar heeft het al meer dan vijftig proof of concepts gerealiseerd, waarvan twintig succesvol zijn geïmplementeerd.

Na een recente pitch koos het iO als partner van het innovatieprogramma van NMBS. In die rol zal iO de spoorwegmaatschappij helpen om via servicedesign en AI-trajecten eventuele innovatieprojecten verder te ontwikkelen of uit te rollen.

Dries Steyaert, Business Lead bij iO: “We zijn blij dat we de komende twee jaar met NMBS mogen samenwerken om haar innovatiedoelstellingen te verwezenlijken. We zetten onze expertise in innovatieprocessen, UX- en servicedesign, en technologische knowhow graag in om haar reizigers meer gebruikerscomfort te bieden.”

www.iodigital.com

www.belgiantrain.be

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

iO en Worldline lanceren AI Smart Search voor ontwikkelaarsportaal

24-06-2024 | 14:53:52
Deze AI-zoekoplossing verbetert de gebruikerservaring door gepersonaliseerde antwoorden bovenaan de zoekresultaten te plaatsen.

CX-strategen Masood Talha en Jelle Plass naar iO

12-06-2024 | 11:43:00
Met Masood Talha en Jelle Plass erbij biedt het blended agency zijn klanten een sterke customer experience (CX) en service design

The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER NON-PROFIT - iO Digital: De Verdwenen SS'er voor Kamp Amersfoort

07-06-2024 | 08:30:00
Kennisoverdracht is voor Kamp Amersfoort één van de belangrijkste pijlers. Om deze impact te realiseren is een hogere naamsbekendheid essentieel.

[Interview] Pieter Janssens: iO werkt aan de resultaten van morgen

28-05-2024 | 14:40:00
Pieter Janssens is oprichter, eigenaar en CEO van iO. We spreken hem over onder meer de groei(ambities) van iO, het zijn van een blended agency en AI

[Whitepaper] Zo ontwikkel je een first-party datastrategie

27-05-2024 | 06:00:00
Kun je nog vertrouwen op third-party data en welke stakeholders betrek je het beste bij deze nieuwe fase?

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.