Marketing Report
Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards nieuws

Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards

De tweede editie van de BORAs, de Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus.

Met drie Silver en drie Bronze awards voor Decathlon, Schoenen Torfs, Stop Darmkanker en Striktly Business Software, kaapt Bepublic de Grand Prix Award als meest bekroonde bureau weg voor de neus van Whyte Corporate Affairs, dat één Silver en vier Bronze awards wint voor Lantis, Nespresso en de Belgian Federation of Food Banks.

De Gold awards gaan naar FamousRelations voor Ghent University Hospital; naar mortierbrigade voor de MIVB; Mutant voor Club Brugge en Weber Shandwick voor Barry Callebaut.

Mutant en mortierbrigade winnen elk nog een tweede Award, net als Walkie Talkie die ook met twee awards naar huis keert. Evoke, Ogilvy Social.Lab, TBWA Reputation, VO Citizen en Wavemakers verdelen de overige awards onder elkaar.

www.bestofreputation.be

 

Lees ook:

WeFilm ontwikkelt Vlaamse verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs

26-02-2024 | 16:44:00
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen

FamousGrey is grote winnaar Belgische Best of Activation Awards

22-11-2023 | 16:00:23
De 32° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld

HeadOffice winnaar bij de Belgische Best of Content Awards

22-11-2023 | 14:42:00
HeadOffice is met 8 awards voor 4 verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris, het meest bekroonde bureau tijdens de Best of Content Awards

Canvas wordt per 4 september VRT Canvas

23-08-2023 | 11:54:00
Op 4 september 2023 wijzigt de tweede zender van de VRT zijn naam in VRT Canvas. Dit is een stap die volgens  de VRT past binnen de VRTRN 2030-strategie, waarmee de VRT wil uitgroeien tot een centraal digitale mediaorganisatie

België: Groeiende omzet maar dalende winstmarge bureaus in 2022

10-07-2023 | 14:57:00
De creatieve bureaus in België hebben het afgelopen jaar een groei van 15,5 procent bruto marge behaald. Dit blijkt uit de resultaten van de jaarlijkse Profitability Survey van de Belgische branchevereniging ACC
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.