Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards

Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards

De tweede editie van de BORAs, de Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus.

Met drie Silver en drie Bronze awards voor Decathlon, Schoenen Torfs, Stop Darmkanker en Striktly Business Software, kaapt Bepublic de Grand Prix Award als meest bekroonde bureau weg voor de neus van Whyte Corporate Affairs, dat één Silver en vier Bronze awards wint voor Lantis, Nespresso en de Belgian Federation of Food Banks.

De Gold awards gaan naar FamousRelations voor Ghent University Hospital; naar mortierbrigade voor de MIVB; Mutant voor Club Brugge en Weber Shandwick voor Barry Callebaut.

Mutant en mortierbrigade winnen elk nog een tweede Award, net als Walkie Talkie die ook met twee awards naar huis keert. Evoke, Ogilvy Social.Lab, TBWA Reputation, VO Citizen en Wavemakers verdelen de overige awards onder elkaar.

www.bestofreputation.be

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[België] Mortierbrigade maakt tamelijk briljante campagnefilm voor Equal Pay Day van ZIJkant

24-03-2024 | 15:50:00
Hoeveel verdien jij? Het blijft een ongemakkelijke vraag. Dat bewijst een onderzoek dat ZIJkant liet uitvoeren door Ipsos

Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld

15-03-2024 | 16:20:00
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers

WeFilm ontwikkelt Vlaamse verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs

26-02-2024 | 16:44:00
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen

FamousGrey is grote winnaar Belgische Best of Activation Awards

22-11-2023 | 16:00:23
De 32° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld

HeadOffice winnaar bij de Belgische Best of Content Awards

22-11-2023 | 14:42:00
HeadOffice is met 8 awards voor 4 verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris, het meest bekroonde bureau tijdens de Best of Content Awards
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.