Marketing Report
Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz nieuws

Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz

Buitenwinkel Bever heeft na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt, gekozen voor Havas Lemz. De keuze is er gekomen na een uitgebreide bureau-orientatie. Het gaat om het account voor marketingcommunicatie. De samenwerking is in januari 2024 gestart voor onbepaalde tijd met het oog op een langdurige samenwerking.

Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Bever. Naar verwachting wordt half juni de eerste campagne onder de creatieve regie van Havas Lemz gelanceerd.

Marjolein Vendrig, Director Marketing van Bever: “Na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt aan de meest prachtige en succesvolle campagnes als ‘Niemand is een Binnenmens’, was het tijd voor een frisse, nieuwe blik. We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat met ons de komende jaren op een onderscheidende manier verder bouwt aan het merk.

Onze nieuwe business modellen geven een andere kijk op het traditionele retail model dat gericht is op het verkopen van producten. Wij richten ons op de levensduur van producten en bijbehorende services zoals reparatie en onderhoud. En dat doen we omdat wijzelf, maar ook consumenten willen inspireren om minder bij te dragen te dragen aan de afvalberg en zo nog beter voor buiten te kunnen zorgen.

Op basis van de eerste gesprekken en de gepresenteerde ideeën over onze duurzame positionering denken wij in Havas Lemz de juiste partner te hebben gevonden.”

Judith Peters, CEO van Havas Lemz: “Iedereen bij Havas Lemz is supertrots dat we met Bever gaan samenwerken. Dat doen we met enorme waardering voor de al opgebouwde merkkracht en met veel ambitie richting de toekomst. Het is een prachtig Nederlands merk met een sterke drive om de liefde voor buiten door te geven. Dat doen zij samen met hun klanten en medewerkers en nu ook met ons. Bever biedt niet alleen goede en duurzame producten, Bever werkt ook aan oplossingen voor overconsumptie en overproductie en het effect daarvan op buiten. Iets wat ook ons bureau heel na aan het hart ligt.”

Havas Lemz is onlangs ook gestart met maatschappelijk relevante campagnes voor de Rijksoverheid en het World Resources Institute.

https://nl.havas.com/havas-lemz/

www.bever.nl

 

Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt campagne Rijksoverheid: Dubbel beveiligd is dubbel zo veilig

06-02-2024 | 11:30:00
De campagne speelt in op de meest voorkomende ellende die een gehackt e-mailaccount met zich meebrengt

Vivendi wil zichzelf splitsen in Havas, Canal+ Groupe en Lagardere

20-12-2023 | 08:39:00
Het Franse mediaconglomeraat Vivendi kijkt naar mogelijkheden om zichzelf op te splitsen in drie delen: communicatiebedrijf Havas, tv/mediabedrijf Canal+ en een bedrijf met daarin de belangen van uitgevers Lagardere, Hachette, Relay.

Havas+Lemz lanceert Havas Play

21-03-2023 | 16:45:00
Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit label bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur

Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelen Treebytree: bomen als relatiegeschenk

09-11-2022 | 11:16:58
Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelden het merk Treebytree: het duurzame alternatief in de markt van relatiegeschenken. Met Treebytree kunnen bedrijven bomen schenken aan hun medewerkers, klanten en stakeholders. Geen fysieke boom op je bureau, maar eentje duizenden kilometers verderop

[Interview] Judith Peters (Havas Lemz) over merken meer betekenisvol maken

02-11-2022 | 12:01:00
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Judith Peters, CEO van Havas Lemz
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.