Bijvoorkeur werkt voor Mitsubishi Motors, gaat merkstrategie voor Europa aanscherpen
Mitsubishi Motors Europe, het Europese hoofdkantoor van het Japanse automerk, heeft Bijvoorkeur gevraagd om de merkstrategie voor Europa aan te scherpen.
Het hoofdkantoor van Mitsubishi Motors Europe is gevestigd in Amstelveen. Van daaruit verzorgt het bedrijf de marketing, sales en aftersales voor Europa.
Bijvoorkeur zal als onderdeel van de aanscherping van de strategie, brand-workshops doen met de verschillende interne stakeholders van Mitsubishi Motors Europe en diverse Europese landen. De aangescherpte strategie moet richtinggevend zijn voor alle Europese communicatie van de komende jaren, zowel intern als extern.
Alex Thomas, Director, Product, Marketing & Network Strategy: "Mitsubishi Motors is natuurlijk een global brand. Maar het modellengamma, de markt en de consument verschillen in Europa behoorlijk van de Japanse markt. Dus vinden we het belangrijk om ons merk door Europese ogen te bekijken voor maximale relevantie. Vandaar dat we Bijvoorkeur hebben gevraagd voor dit strategietraject."
Budi Gonzalez de Chaves, mede-oprichter van Bijvoorkeur: "Het is echt onwijs gaaf om voor zo'n groot, wereldwijd merk de Europese merkstrategie te mogen aanscherpen. Inmiddels zijn de eerste workshops gehouden met marketingafdelingen van verschillende Europese landen. De ambitie spat ervan af en dat is erg fijn werken. We gaan een sterk fundament leggen voor alle toekomstige activiteiten."
www.mitsubishi-motors-europe.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Budi & Thijs] Ban de zon
Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024
[Budi & Thijs] Oplichters
[Budi & Thijs] Leuk moet!
[The List] Bijvoorkeur
Gepubliceerd door: Daan Dekkers