Blauw Gras en Glasnost samen aan de slag voor Hellmann’s

Blauw Gras en Glasnost samen aan de slag voor Hellmann’s

Ace-bureaus Blauw Gras en Glasnost maken samen een lokale reclamecampagne voor Hellmanns. Hiervoor keren de bureaus terug naar de plek waar het allemaal begon: de straten van New York. Foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen duiken in de streetfoodgeschiedenis. Daar proberen zij gerechten als Frankfurters, fish taco’s, Waldorf salade en de hamburger na te maken. Dit is wekelijks te zien op Youtube als de serie Worlds #1 Flavors – NY Edition.

Gijs van der Togt, Head of Strategy bij Blauw Gras: "Waar Blauw Gras merken bouwt vanuit een social mindset doet Glasnost dat vanuit een earned first gedachtegoed. Dit versterkt elkaar op relevantie. En beiden zijn belangrijk voor Hellmann's, dat wereldwijd stevig verankerd is in de food community. Hellmann's biedt verhalen die er echt toe doen. Die relevant zijn. Wij helpen Hellmann's graag om die verhalen op een opvallende en herkenbare manier te vertellen. Wat ons betreft hebben merken die op deze manier in de maatschappij staan de toekomst."

www.hellmanns.nl

www.blauw-gras.com 

www.glasnost.amsterdam

www.thisisace.nl

Gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.