Boels Rental kiest voor Springbok en lanceert lentecampagne

Boels Rental kiest voor Springbok en lanceert lentecampagne

Boels Rental heeft Springbok gekozen als partner om hun positie als B2B-verhuurder voor het lenteseizoen te versterken. Na samenwerkingen op andere terreinen, zoals de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en het realiseren van een CRM-strategie, heeft Springbok nu de pitch voor de lentecampagne gewonnen en ontwikkeld. Het concept is een basis voor Boels' seizoensgebonden campagnes dit jaar.

Boels en Springbok hebben binnen deze campagne een propositie voor verschillende doelgroepen ingezet. Naast construction is er een specifieke propositie ontwikkeld voor gardening & landscaping. Met deze adaptieve aanpak bewijst Boels relevanter te kunnen zijn voor al haar verschillende internationale klanten. 

Speciaal voor deze campagne is er een kleurrijke digitale Boels 3D-wereld gecreëerd die de basis vormt voor de campagne. Dit Spring-concept is modulair en schaalbaar waardoor eenvoudig passend te maken voor de verschillende seizoenen, doelgroepen en landen waarin Boels Rental vertegenwoordigd is. 

Tessa Visser, Campaign Manager Boels: "We zijn verrast door de creativiteit en innovatieve benadering van Springbok. Het vermogen om Digital & Creative te verbinden heeft ons geïnspireerd. De synergie tussen Springbok en Boels Rental legt een sterke basis om efficiënt in te blijven spelen op onze veranderlijke markt."

Maureen Elbers, Client Service Director Springbok: "Het was een mooie uitdagende kans om een nieuw concept te mogen bedenken en ontwikkelen voor de diverse Europese landen en marketingkanalen. Boels Rental begrijpt wat er nodig is om als bedrijf mee te blijven groeien met de markt en nieuwe doelgroepen te verkennen."

De lentecampagne wordt in april in zeven landen in Europa gelanceerd, en zal te zien zijn via diverse digitale kanalen; de website en overige marketingkanalen vanuit Boels Rental.

www.springbokagency.com

www.boels.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Niek Kessels, Sharon de Graaf en Brenda Waegemaekers over de creatieve driehoek van Dawn

11-09-2024 | 17:41:00
Dawn profileert zich met een creatieve driehoek waar design, art direction en copywriting samenkomen. We spreken hierover met de driehoek zelf: Niek Kessels (Creative Director Design) Sharon de Graaf (Creative Director Art) en Brenda Waegemaekers (Creative Director Copy)

Peter Van Wijnaerde (CMO) en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency

06-09-2024 | 10:22:00
Vernieuwd Springbok-management versterkt de mix van creatieve en digitale expertise

Springbok en Joe Public aan de slag voor Xerius

05-09-2024 | 13:33:00
Na een selectieprocedure koos Xerius, dé partner voor starters én zelfstandigen, voor Springbok als communicatiebureau

Tom Dehaes Brand & Campaign Strategist Springbok Agency

03-09-2024 | 09:51:00
Als merk- en campagnestrateeg voegt hij acht jaar aan ervaring toe aan het team van strategisch directeur Tomas Sweertvaegher. 

Dawn ontwikkelt campagne van de Baak met pleidooi voor intuïtie

02-09-2024 | 00:00:00
Het creatieve bureau Dawn heeft voor De Baak een vervolg op de campagne Stop. Dat geeft ruimte ontwikkeld. De campagne is gericht op voelen, een volgens de Baak belangrijk aspect van leiderschap

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.