Marketing Report
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor speelgoedboek nieuws

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor speelgoedboek

Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon eind 2022; er hebben drie bureaus meegedaan. De Reclamefabriek zal voor minimaal drie jaren de creatieve uitwerking mogen verzorgen voor Bol.com. Het Grote Speelgoedboek verschijnt jaarlijks in het najaar in de aanloop naar Sinterklaas in zowel Nederland als België.

Bol.com stelt gekozen te hebben voor De Reclamefabriek vanwege hun innovatieve en betrokken werkwijze, evenals het gebruik van hun geavanceerde workflow, Smart Content Manager.

Bol.com was volgens eigen zeggen op zoek naar een reclamebureau dat in staat was om de enorme stroom aan assets voor Het Grote Speelgoedboek snel te verwerken en deze op creatieve wijze vorm te geven. Met tal aan belanghebbende, zowel intern als extern, wilde bol.com dit proces gestroomlijnder laten verlopen. De afgelopen jaren werd het boek gemaakt door Creative Media Network (CMN).

Mathieu Veldhuijzen, Business Innovation Manager bij Bol.com: "We zijn enorm onder de indruk van de Reclamefabriek, die niet alleen meedenkt, maar ook daadwerkelijk actie onderneemt om ons project tot een succes te maken. Hun vermogen om onze enorme stroom van assets efficiënt te verwerken en creatieve output te genereren, heeft ons overtuigd."

Marieke de Koning, Managing Partner van De Reclamefabriek: "We zijn ontzettend trots dat bol.com voor ons heeft gekozen. Onze innovatieve en betrokken werkwijze, gecombineerd met ons vermogen om zowel het creatieve als technische aspect van ‘Het Grote Speelgoedboek’ aan te pakken, heeft indruk gemaakt. We kunnen niet wachten om samen met hen aan de slag te gaan en mooie resultaten te behalen."

www.de-reclamefabriek.nl

www.bol.com

www.aholddelhaize.com

Lees ook:

Lidl kiest Alfred na verlengde pitch

29-11-2023 | 07:46:00
Lidl heeft Alfred verkozen na een pitch die in april 2023 was uitgezet. De pitch werd stilgelegd nadat eind juni bekend werd dat Jorieke de Vries-Goosen Lidl Nederland zou verlaten

Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise

27-11-2023 | 10:43:00
Van Wijngaarden BV, maker van Zaanse Mayonaise, heeft gekozen om de media-activiteiten van Zaanse Mayonaise bij Zuiver Group onder te brengen.

Springbok wint Proximus pitch in België

22-11-2023 | 10:53:00
Na een strenge selectieprocedure voor een partner in performance marketing heeft Proximus ervoor gekozen samen te werken met twee gerenommeerde agentschappen, WPP en Springbok, om zijn initiatieven op het vlak van performance marketing verder uit te bouwen

JCDecaux start per 1 januari 2024 met digitale reclame-exploitatie in Utrecht

17-11-2023 | 14:04:00
JCDecaux kan alsnog de digitale reclame-exploitatie van abri’s, vrijstaande reclamevitrines en billboards in de gemeente Utrecht op zich nemen per 1 januari 2024. Per 1 januari 2025 volgt de papieren reclame-exploitatie. In 2018 gunde de gemeente Utrecht de concessie aan RBL Outdoor, dat samenwerkt met Clear Channel Nederland

Intratuin kiest Abovo Media als mediabureau

13-11-2023 | 13:04:00
Intratuin heeft Abovo Media verkozen als mediabureau. Infratuin heeft eerder daartoe een pitch uitgezet waar vier mediabureaus aan meededen. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.