Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep

Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep

In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen.

Frederik Pot, creative lead bij Born05: “Het leven zit vol met vrolijke patronen. En die maken het leven leuker. Dankzij Stip en Streep van Robijn gaan we ze vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. Dat is de basisgedachte van de campagne. De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert. Maak je geen zorgen, geniet van al die vrolijkheid. En als je dat doet, dan zie je overal opeens patronen.”

Satish Oemraw, Brand manager Robijn NL: “Het is onze missie om mensen dagelijks kleine geluksmomentjes te bezorgen en met zorg en aandacht hun kleding langer mooi te houden. De campagne die Born05 heeft gemaakt is helemaal Robijn: kleurrijk, er valt heel veel te zien en geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.”

De campagne is te zien op tv, online en social media.

Credits:

Klant: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer | Bureau: Born05, Utrecht | Productiemaatschappij: Caviar | Regie: Sidney van Wichelen | Muziek: Jochem Weierink |

www.born05.com

www.thisisace.nl

www.robijndoetdewas.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.