Brand Builders ontwikkelt 360-campagneconcept voor Danish Chef
Het kaasconcern Velder heeft Brand Builders gevraagd om een 360-campagneconcept te ontwikkelen voor Danish Chef, bekend van de tubes met vulling voor Bugles.
Djordy Sterk, Brand Manager bij Velder: “Het merk Danish Chef was het merk toe aan vernieuwing. We hebben gekozen voor een modern en fris design voor de tubes, herkenbaar door de iconische koksmuts. Rondom de lancering van de verpakking hebben we samen met Brand Builders een brandmovie en een campagne ontwikkeld, die we op social media gaan uitrollen.”
Judith Mensink, Account Director bij Brand Builders: "Vanuit de merkidentiteit zijn we gestart met de ontwikkeling van de verpakking en een passende campagne om de brand awareness te verhogen.”
De campagne is gestart met PR-event vol influencers in een float-in bioscoop. De eerste fase richt zich op een brede socialmedia-aanpak. Dit wordt ondersteund met organische content, waaronder ook stickerpacks & giphy’s. Later dit jaar volgt een vervolg waarbij naast online ook de winkelvloer een rol gaan spelen.
Credits:
Opdrachtgever: Velder | Bureau: Brand Builders | Productie: Hippo Creative Studios | PR event: Coebergh
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Content Marketing Awards] Afix: De aard van het beestje, dat zit al in je
Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan
Total Design ontwikkelt activatie voor Nierstichting
Selmore en Domino’s komen met Honour the craving
Greetz kiest voor Fitzroy als creatief bureau
Gepubliceerd door: Saskia van Weert