Marketing Report
bvA vergroot ledental naar 124 leden

bvA vergroot ledental naar 124 leden

bvA dat oorspronkelijk staat voor de Bond van Adverteerders en anno 2021 de ondertitel netwerk van merkleiders gebruikt, telt inmiddels 124 leden. De afgelopen maanden sloten DHL, Hasbro, HelloFresh, Karwei, NCOI, NOC*NSF en Primera zich aan bij bvA nadat in het voorjaar Aldi, Bonusan, Concorp, Mastercard, Oranje Fonds, Stage Entertainment Nederland en Yakult lid werden. Daarmee hebben  in 2021 14 leden zich aangesloten bij bvA. 

Erik van Engelen, voorzitter bvA (foto), zegt: ‘Ik ben erg trots dat we zo hard groeien in het aantal leden. Dat is belangrijk, omdat we op die manier onze inspanningen voor een transparant ecosysteem voor merkleiders alleen maar kunnen vergroten en zo steeds meer impact realiseren voor onze leden.'

Henriette van Swinderen, directeur bvA, vult aan: ‘Het succes van onze online activiteiten in het afgelopen jaar heeft laten zien dat we zowel bestaande als nieuwe leden hebben weten te enthousiasmeren. Ik ben dan ook trots op het brede palet aan nieuwkomers, van grote online spelers tot non profit-organisaties. Wij zijn er nu ook voor hen om steun en inspiratie te bieden, van elkaar te leren en samen op te komen voor de belangen van merken.'

bvA zegt zich in te zetten voor zaken die individuele bedrijven niet zo makkelijk kunnen aanpakken. Zaken als de overname van Talpa Network door RTL Group en fusie met RTL Nederland alsmede de oproep tot deelname van Facebook aan de Stichting Reclamecode heeft de aandacht van bvA. bvA zet daarbij de belangen van adverteerders en merken cecntraal.  

www.bva.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief