ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

Sportmarketingbureau ByBP en digital marketingbureau DRIIVN bundelen hun krachten met de lancering van Goalden, een creatief en Gen-Z gefocust sportmarketingbureau. DRIIVN heeft een 50 procent belang verworven in ByBP, dat geleid wordt door Olympiërs en oud-internationals Billy Bakker en Mirco Pruyser.

Goalden

ByBP zal verder gaan onder de naam Goalden. Deze naam benadrukt niet alleen de doelgerichtheid, maar onderstreept ook de achtergrond van de founders. Bij Goalden ligt de oorsprong in de passie en vastberadenheid van topsporters die altijd voor goud gaan. Er wordt altijd gestreefd naar excellentie en het najagen van doelen met een enorme vastberadenheid. De nieuwe naam Goalden weerspiegelt niet alleen de ambitie om te winnen, maar ook de toewijding aan het leveren van topprestaties voor de klanten.

Joint venture

De joint venture creëert een team dat in staat is om op topniveau sportmarketingcampagnes te ontwerpen en uit te voeren. Goalden is gepositioneerd als een full-service sportmarketingbureau dat merken, verenigingen en bonden helpt hun doelen te bereiken door middel van creatieve, digitale en resultaatgerichte benaderingen.

Met een gedeelde passie voor sport en marketing kijken de oprichters van Goalden ernaar uit om deze nieuwe fase in te gaan. Mirco Pruyser, Co Founder & CEO bij Goalden: "Samen kunnen we merken naar ongekende hoogten stuwen en Gen Z op een manier aanspreken die niemand anders kan. Door authentieke connecties te creëren en inspirerende verhalen te vertellen, laten we niet alleen merken groeien, maar creëren ook een blijvende impact op de manier waarop merken en nieuwe generaties met elkaar omgaan."

Sem Zijlstra, Partner & CCO bij Goalden: "Als voormalige topsporters begrijpen we dat succes niet alleen draait om individuele prestaties, maar om teamwork. Dat is waarom ons team bestaat uit een krachtige mix van ervaren professionals en jonge opkomende talenten. De Vondelstraat-hub herbergt een nieuwe generatie sportmarketeers, verweven met een scala aan specialisten. Van getalenteerde designers en digital marketing experts tot content creators met diepgaande kennis van platforms als TikTok, Snapchat, Instagram en augmented reality. We beschikken over creatieve strategen die bruggen bouwen tussen sport en merken en video editors die verhalen tot leven brengen."

www.goalden.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative Studios

18-06-2024 | 12:19:00
Hippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. We spreken Edwin Hop, Business Director, en Gerard Joosten, Creative Director over Hippo Creative Studios

Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

18-06-2024 | 11:27:00
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions

Sanne Tolsma verlaat Ambassadors

18-06-2024 | 10:24:00
Sanne Tolsma verlaat na circa 1 jaar per 1 augustus 2024 Ambassadors. Na een carrière bij Alfred Amsterdam was zij aangesteld om leiding te geven aan het creatieve productiebedrijf dat afgelopen jaar Amp.Amsterdam integreerde

PRET ontwikkelt campagne voor Ekoplaza

18-06-2024 | 10:11:42
Het uitgangspunt van deze campagne is de waarde van Ekoplaza voor een consument die écht betrokken is bij een betere wereld.

[Vacatures] Pink Marketing zoekt Senior SEO Specialist

18-06-2024 | 09:49:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.