ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

Sportmarketingbureau ByBP en digital marketingbureau DRIIVN bundelen hun krachten met de lancering van Goalden, een creatief en Gen-Z gefocust sportmarketingbureau. DRIIVN heeft een 50 procent belang verworven in ByBP, dat geleid wordt door Olympiërs en oud-internationals Billy Bakker en Mirco Pruyser.

Goalden

ByBP zal verder gaan onder de naam Goalden. Deze naam benadrukt niet alleen de doelgerichtheid, maar onderstreept ook de achtergrond van de founders. Bij Goalden ligt de oorsprong in de passie en vastberadenheid van topsporters die altijd voor goud gaan. Er wordt altijd gestreefd naar excellentie en het najagen van doelen met een enorme vastberadenheid. De nieuwe naam Goalden weerspiegelt niet alleen de ambitie om te winnen, maar ook de toewijding aan het leveren van topprestaties voor de klanten.

Joint venture

De joint venture creëert een team dat in staat is om op topniveau sportmarketingcampagnes te ontwerpen en uit te voeren. Goalden is gepositioneerd als een full-service sportmarketingbureau dat merken, verenigingen en bonden helpt hun doelen te bereiken door middel van creatieve, digitale en resultaatgerichte benaderingen.

Met een gedeelde passie voor sport en marketing kijken de oprichters van Goalden ernaar uit om deze nieuwe fase in te gaan. Mirco Pruyser, Co Founder & CEO bij Goalden: "Samen kunnen we merken naar ongekende hoogten stuwen en Gen Z op een manier aanspreken die niemand anders kan. Door authentieke connecties te creëren en inspirerende verhalen te vertellen, laten we niet alleen merken groeien, maar creëren ook een blijvende impact op de manier waarop merken en nieuwe generaties met elkaar omgaan."

Sem Zijlstra, Partner & CCO bij Goalden: "Als voormalige topsporters begrijpen we dat succes niet alleen draait om individuele prestaties, maar om teamwork. Dat is waarom ons team bestaat uit een krachtige mix van ervaren professionals en jonge opkomende talenten. De Vondelstraat-hub herbergt een nieuwe generatie sportmarketeers, verweven met een scala aan specialisten. Van getalenteerde designers en digital marketing experts tot content creators met diepgaande kennis van platforms als TikTok, Snapchat, Instagram en augmented reality. We beschikken over creatieve strategen die bruggen bouwen tussen sport en merken en video editors die verhalen tot leven brengen."

www.goalden.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.