ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

ByBP en DRIIVN lanceren sportmarketingbureau Goalden

Sportmarketingbureau ByBP en digital marketingbureau DRIIVN bundelen hun krachten met de lancering van Goalden, een creatief en Gen-Z gefocust sportmarketingbureau. DRIIVN heeft een 50 procent belang verworven in ByBP, dat geleid wordt door Olympiërs en oud-internationals Billy Bakker en Mirco Pruyser.

Goalden

ByBP zal verder gaan onder de naam Goalden. Deze naam benadrukt niet alleen de doelgerichtheid, maar onderstreept ook de achtergrond van de founders. Bij Goalden ligt de oorsprong in de passie en vastberadenheid van topsporters die altijd voor goud gaan. Er wordt altijd gestreefd naar excellentie en het najagen van doelen met een enorme vastberadenheid. De nieuwe naam Goalden weerspiegelt niet alleen de ambitie om te winnen, maar ook de toewijding aan het leveren van topprestaties voor de klanten.

Joint venture

De joint venture creëert een team dat in staat is om op topniveau sportmarketingcampagnes te ontwerpen en uit te voeren. Goalden is gepositioneerd als een full-service sportmarketingbureau dat merken, verenigingen en bonden helpt hun doelen te bereiken door middel van creatieve, digitale en resultaatgerichte benaderingen.

Met een gedeelde passie voor sport en marketing kijken de oprichters van Goalden ernaar uit om deze nieuwe fase in te gaan. Mirco Pruyser, Co Founder & CEO bij Goalden: "Samen kunnen we merken naar ongekende hoogten stuwen en Gen Z op een manier aanspreken die niemand anders kan. Door authentieke connecties te creëren en inspirerende verhalen te vertellen, laten we niet alleen merken groeien, maar creëren ook een blijvende impact op de manier waarop merken en nieuwe generaties met elkaar omgaan."

Sem Zijlstra, Partner & CCO bij Goalden: "Als voormalige topsporters begrijpen we dat succes niet alleen draait om individuele prestaties, maar om teamwork. Dat is waarom ons team bestaat uit een krachtige mix van ervaren professionals en jonge opkomende talenten. De Vondelstraat-hub herbergt een nieuwe generatie sportmarketeers, verweven met een scala aan specialisten. Van getalenteerde designers en digital marketing experts tot content creators met diepgaande kennis van platforms als TikTok, Snapchat, Instagram en augmented reality. We beschikken over creatieve strategen die bruggen bouwen tussen sport en merken en video editors die verhalen tot leven brengen."

www.goalden.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[The List] Whello

12-06-2024 | 13:14:00

Cheil Benelux en Samsung lanceren Limited Edition Shortcut Sneaker

12-06-2024 | 09:46:15
Doe een bepaalde move met je schoenen en je Samsung telefoon reageert. De verschillende moves corresponderen met acties op je telefoon

[Marketing Report TV] Mark Schoones over Twenty Two en de ontwikkelingen in de banenmarkt

12-06-2024 | 08:00:00
Mark Schoones, Creative Director bij Twenty Two, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij de ontwikkeling in de banenmarkt.

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Sr. Account Manager

12-06-2024 | 07:54:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Sr. Account Manager -Fulltime · Amsterdam

[RAW Countdown to Cannes] Inti Spijker

12-06-2024 | 07:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.