Campagne Primark met VROUW en LINDA.

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland).

Als kick-off van de campagne organiseerde Primark in Rotterdam een jubileumevent waar 15 vrouwen een make-over kregen onder leiding van stylist Maik de Boer. Hierbij stond de meest recente Primark collectie centraal die de diversiteit van vrouwen omarmt.

De vrouwen, van wie een voor- en na foto werd gemaakt, en hun persoonlijke verhalen dienden als basis voor de verdere campagne. Een aantal van de vrouwen werd uitgebreid geïnterviewd door VROUW en LINDA., in deze (online en print) artikelen staan hun verhalen centraal en vertellen ze wat de make-over voor hen heeft betekent.  

Christine Braun, Corporate Communications Manager Primark: ’Bij Primark vinden we het belangrijk om vrouwen in al haar fases te ondersteunen en haar mooi te laten voelen. Dit wilden we graag onderstrepen tijdens ons 15-jarige bestaan in Nederland. Bij dit evenement en de campagne kwam alles samen. Blije gezichten, waardevolle gesprekken, empowerment en heel veel lol. Wij konden echt een stapje verder gaan – iets betekenen – door deze speciale avond voor 15 prachtige vrouwen te organiseren, samen met partners die ons begrijpen. Dit was in alle opzichten geslaagd.’’

www.primark.com

www.vrouw.nl

www.mediahuis.nl

www.linda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie

14-06-2024 | 17:18:00
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative Social Media Redacteur

10-06-2024 | 10:02:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Creative Social Media Redacteur

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

10-06-2024 | 09:50:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

Beautify gaat op in NMSBL

05-06-2024 | 14:18:00
De digitale titel Beautify gaat op in NMSBL en houdt per 1 juli 2024 op als zelfstandige titel

[Vacatures] De Telegraaf (Part of Mediahuis) zoekt een Freelance Correspondent Rotterdam Rijnmond

05-06-2024 | 10:20:00
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance correspondent Rotterdam Rijnmond -Fulltime/ Parttime
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.