Marketing Report
Carolien Spoor lanceert de SHOUTOUT ACADEMY nieuws

Carolien Spoor lanceert de SHOUTOUT ACADEMY

Carolien Spoor heeft haar handen ineengeslagen met SHOUTOUT AGENCY en introduceert de SHOUTOUT ACADEMY: een platform dat een kans biedt aan iedereen die enthousiast is over het maken van content.

Carolien Spoor: "Op social media zie ik elke dag weer de kracht van authentieke content en storytelling voorbij komen. Met dit platform deel ik mijn expertise en geef ik tips om mensen te helpen om van content creatie hun werk te kunnen maken."

Wat is User Generated Content (UGC)?

User Generated Content (UGC) zijn foto’s en video's die worden gemaakt dóór content creators vóór de social media kanalen van een merk. Deze content kan zowel betaald als organisch ingezet worden door het merk. Het unieke van UGC is dat een creator zelf geen groot bereik op social media hoeft te hebben, waardoor het voor iedereen met een passie voor content creatie mogelijk is om een UGC-creator te worden.

Merel Eggink en Lorenza Nolst Trenité van de SHOUTOUT AGENCY: "Met de groeiende tendens waarbij mensen op zoek zijn naar echte verhalen bij het promoten van merken of producten, wordt het doorzichtiger voor consumenten als een advertentie te gepolijst lijkt. Authenticiteit is essentieel, en daarom wordt User Generated Content (UGC) steeds waardevoller en puurder ervaren. Dit is dan ook de reden dat wij de SHOUTOUT ACADEMY hebben opgericht."

www.shoutoutacademy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook: 

[Screenforce] Transparantie leidt tot groter effect van reclame

09-04-2024 | 09:43:00
Waar het soms overduidelijk is dat er sprake is van reclame, blijft dat soms gissen

Havas Play ontwikkelt influencer-marketingcampagne voor Hyundai

03-04-2024 | 09:06:00
Wouter Karssen van Autoblog.nl heeft met petrolheads Royalistiq, Boaz en Lies Zhara de IONIQ 5 N getest in een drietal performance challenges

Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer

26-03-2024 | 09:57:00
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl

Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencer marketingbureau Combo, Noushin Shirzadi directeur

12-03-2024 | 15:08:00
Combo biedt de volledige scope van influencermarketing anno 2024 en ontwikkelt strategieën op een cultureel relevante manier.

Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard

21-02-2024 | 11:38:00
Na een pitch voor het Italiaanse premium gin merk Malfy, zal het bureau deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencermarketing

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief