CDDN lanceert VerifyMe om consumenten online te kunnen verifiëren, registreren en monitoren
Om bedrijven compliant te laten zijn met wet- en regelgeving, maar ook om frauduleuze praktijken te voorkomen en wanbetalers in een vroeg stadium te identificeren en te weren, lanceert CDDN nu VerifyMe. Dat is een modulair systeem voor het veilig verifiëren, registreren en monitoren van consumenten.
Bij het aanschaffen van een telefoon of afsluiten van een verzekering, het kopen of leasen van een auto of het kopen van een product met een leeftijdslimiet (alcohol en sigaretten), is een identiteitscheck verplicht.
Martijn de Boer, initiatiefnemer van VerifyMe: “Naast compliance problemen die kunnen uitmonden in rechtszaken en reputatieschade vormen wanbetalers en identiteitsfraude een steeds grotere kostenpost voor veel bedrijven. Met VerifyMe worden consumenten veilig, snel en betrouwbaar op het ideale moment in het koopproces geïdentificeerd."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Counter breidt uit met communicatiestrateeg Gjalt Rameijer
Luciano Simula versterkt Counter als lead video
Counter en ABCommunication gaan strategische samenwerking aan
[Dutch PR Awards 2024] Counter: ALD Automotive - het Fietsonderzoek 2023
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Goldband x Steel Blue werkschoenen
Gepubliceerd door: Saskia van Weert