Marketing Report
Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam nieuws

Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam

Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen.

Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030.

RET is het openbaarvervoersbedrijf in Rotterdam. In 2022 behaalde RET een omzet van een half miljard euro. Er werken 2500 mensen. Er werden 743 miljoen reizigerskilomerers afgelegd in een netwerk dat bestaat uit 57 buslijnen, 9 tramlijnen en 5 metrolijnen.

Clear Channel

Clear Channel doet zeer goede zaken. De grootste steden waar Clear Channel tot nu toe buitenreclameconsessies had, zijn Utrecht en Eindhoven. Met Rotterdam erbij heeft Clear Channel nu aanwezigheid in 3 van de 5 grootste steden in Nederland.

In Rotterdam gaat het om alle abri's op straat van de bussen en trams van RET en aanwezigheid op de 4 grootste metrostations.

CS Digital Media

Ook bij CS Digital Media is het feest. De buitenreclame-exploitant, die al 14 Rotterdamse metrostations in handen had, gaat in het nieuwe contract naar 64 metrostations, ook in Den Haag. Het portfolio in regio Rotterdam gaat van 70 digitale schermen naar 284.

www.clearchannel.nl

www.csdigitalmedia.nl

www.ret.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer

15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet

Turff en Wahooh maken adverteren binnen studenten doelgroep makkelijker

11-04-2024 | 10:16:00
Met 2.600 schermen in de woonkamers van studentenhuizen biedt Turff adverteerders een mooie kans om de studenten doelgroep te bereiken

TBWA\NEBOKO ontwikkelt billboard-campagne McDonald's

08-04-2024 | 09:45:40
McDonald’s heeft besloten om in hun nieuwste campagne niets anders dan deze iconische geur in te zetten

Buro Dirigo ontwikkelt publiekscampagne werkorganisatie BUCH

04-04-2024 | 12:29:00
De publiekscampagne Samen goud voor elkaar is van start in Bergen, Castricum en Heiloo. Met de campagne willen de gemeenten de sociale basis in de regio versterken

SuperRebel ontwikkelt lanceringscampagne FreeBrew voor Swinckels

27-03-2024 | 09:37:00
De jongere generatie kiest er steeds vaker voor om alcohol te laten staan. Reden voor Swinckels om een brewed craft soda op de markt te brengen

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief