Marketing Report
Clear Channel Nederland versterkt programmatic portfolio met Vistar nieuws

Clear Channel Nederland versterkt programmatic portfolio met Vistar

Clear Channel Nederland start een samenwerking Vistar Media waarbij hun supply-side platform wordt toegevoegd aan de systemen van Clear Channel. Deze strategische toevoeging stelt marketeers in staat om gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren en meten op de digital inventory van Clear Channel.

De samenwerking tussen Clear Channel en Vistar Media vormt een verdere uitbreiding op bestaande SSP-samenwerkingen via Clear Channel’s LaunchPAD, waardoor een dynamische multi-SSP oplossing verder wordt versterkt. Adverteerders krijgen hierdoor toegang tot een breed scala aan mogelijkheden voor programmatic inkoop. Deze groei in het programmatic aanbod opent mogelijkheden voor adverteerders om doeltreffende en op maat gemaakte campagnes te ontwikkelen, waarbij zij gebruikmaken van de kracht van programmatic advertising.

Wierish Debipersad: "Onze recente samenwerking met Vistar Media, in aanvulling op Hivestack en Broadsign Reach, versterkt ons bestaande programmatic aanbod via LaunchPAD. Hierdoor krijgen zowel nieuwe als bestaande adverteerders toegang tot onze uitgebreide DOOH-inventory, realtime campagnetracking en inkoopopties gebaseerd op datatriggers."

Diederick Ubels: "Door deze samenwerking versterken we de positie van de Vistar OOH-marktplaats in Nederland en Europa. Onze ambitie is om technisch, creatief en operationeel programmatic DOOH op lokaal niveau te optimaliseren
en zo meer waarde te genereren voor adverteerders en bureaus. Het feit dat we Clear Channel nu kunnen integreren in deze marktplaats, is een fantastische ontwikkeling!"

www.clearchannel.nl

www.vistarmedia.com


Lees ook:

Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam

25-02-2024 | 16:10:00
Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen. Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030

[SWOT24] Raymond van Kasterop: door de boodschap aan te passen op doelgroep en locatie, is een campagne nog impactvoller

16-02-2024 | 13:16:00
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de buitenreclamebranche. Aan het woord is Raymond van Kasterop, Maning Director van Clear Channel

Outreach: OOH-markt haalt wederom record in 2023: 279 miljoen euro

05-02-2024 | 12:06:00
Het jaar 2023 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een omzetgroei van 11 procent. De netto bestedingen aan buitenreclame bereikten een recordhoogte van 279 miljoen euro

Rechter verbiedt gunning aan JCDecaux in Utrecht; Clear Channel blijft exploitant

17-01-2024 | 08:44:00
Clear Channel blijft vooralsnog de exploitant van buitenreclame in de gemeente Utrecht. Dit blijkt uit een vonnis van de rechtbank Midden-Nederland in een kort geding dat door Clear Channel en Global was aangespannen tegen de gemeente Utrecht. JCDecaux en RBL Outdoor waren als tussenkomende partijen ook betrokken. Het gaat om een gunning die in 2018 voor 15 jaar is gedaan en was gewonnen dor RBL Outdoor met Clear Channel als uitvoerende exploitant. Hij behelst 479 abri's, 200 vrijstaande reclamevitrines en 10 digitale portrait.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Digital Product Manager

16-01-2024 | 07:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Digital Product Manager

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.